Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam, przeszukałem już chyba wszystkie fora i dalej nie znalazlem odpowiedzi na moj problem, zwykle warsztaty rowniez nie potrafia pomoc. Otoz podczas ruszania, na wolnych obrotach slychac niepokojacy dzwiek wydobywajacy sie spod maski i bylbym ogromnie wdzieczny gdyby ktos znajacy sie badz tez ktos kto mial do czynienia z czyms podobnym wypowiedzial sie co to moze byc (dwumasa? rozrzad? wał? czy cos zupelnie innego?). Nie wiem czy to ma znaczenie ale jest rowniez problem z obrotami, otoz po wcisnieciu sprzegla w celu zrzucenia biegu obroty spadaja do 600, po czym nieco faluja aby w koncu zatrzymac sie na roboczych 750(?). Jesli chodzi o bledy mogace miec zwiazek z usterka, to w warsztacie powiedzieli mi o bodajze czujniku polozenia wału oraz jakies bledy z rozrzadem, szczerze mowiac nie potrafie sprecyzowac bo sie na tym nie znam. I jeszcze po odpuszczeniu nogi z gazu zdarzy sie ze autem jakby troche rzuci. I najwazniejsze, lapcie link do filmu na youtube, polecam odsluchac na sluchawkach, wtedy jest to najbardziej slyszalne (gazowalem go z jedynki jakbym chcial ruszyc ale na recznym): https://www.youtube.com/watch?v=8vXAFcotLQQ&feature=youtu.be Dzieki za wszelka pomoc! (BMW 116i 115km 2004 rocznik, 185000) PS. poprzednia wlascicielka niby wymieniala dwumase na poczatku 2016 roku.
Opublikowano

Pytanie jaki masz tam silnik? W N45 jak się orientuje nie ma valvetronica a wlaśnie wskazywało by to na błedy w układzie valvetronic. Stąd te falowanie obrotów, a ten "rechot" to nic innego jak zawory które nie są odpowiednio regulowane.

A rzecz najważniejsza to najpierw należałoby usunąć (naprawić) błędy które się wyświetlają a potem szukać dalej.

Opublikowano
Tak, silnik z tego co sie orientuje w tej wersji silnikowej ma oznaczenie N45. A jesli to zawory to co nalezy zrobic? Jest to kosztowna naprawa?
Opublikowano
Tak, silnik z tego co sie orientuje w tej wersji silnikowej ma oznaczenie N45. A jesli to zawory to co nalezy zrobic? Jest to kosztowna naprawa?

Nie znaczy to, że zawory do naprawy tylko układ regulacji tych zawodów może szwankować. Sam w pierwszym poście pisałeś o błędach w układzie rozrządu. To trzeba najpierw zdiagnozować.

  • 5 tygodni później...
Opublikowano

Witam !


A co z rozrzadem ? Kiedy byl robiony ? W tym silniku napinacz lancucha mial fabryczna wade... Otworz maske i posluchaj czy nie slychac lancucha.


Co do opadajacych obrotow, jesli z rozrzadem wszytsko ok to czyszczenie przepustnicy moze rozwiazac problem.


Pozrdawiam

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.