Witam, pare dni temu zakupilem BMW E87 z silnikiem 1.6 115 koni z 2004 roku, 174000 przebiegu. Samochód sprawdzony na stacji diagnostycznej, lakier oryginalny, wszystko ogolnie spoko ale jest kilka problemow, po 1. przy ruszaniu slychac taki jakby chrobot badz tez jak sie wrzuci 5 bieg przy 40 kmh i z niskich obrotow wcisnie gaz, nwm czy to ma cos wspolnego ale gdy wciska sie sprzeglo schychac kilka takich jakby klików czy to na zgaszonym czy uruchomionym silniku, pan na stacji diagnostycznej stwierdzil ze moze to byc sterowanie sprzegla, to samo mialem w golfie 4 i tam slychac bylo troche inny ale tez chrobot na polsprzegle i okazalo sie ze to lozysko dociskowe na sprzegle, chrobot ustał i to "klikanie" rowniez. Dodam jeszcze ze poprzedni wlasciciele dali mi fakture na dowod tego ze w styczniu poprzedniego roku wymienione zostalo sprzeglo z dwumasa. 2 problem jest taki ze auto nierownomiernie przyspiesza, jakby spadaly mu chwilowo delikatnie obroty, po diagnostyce komputerowej wywalilo błąd 2D0F - Czujnik masy przepływającego powietrza; brak sygnału. I tutaj moje podejrzenie pada na przepływomierz. No i 3 rzecz która póki co najbardziej mnie zmartwila to niedzialajaca klimatyzacja, sprzezarka sie nie zalacza, po spuszczeniu oleju ze sprezarki mial on chyba nieco za gesta konsystencje, pierwsze podejrzenie - zatarta sprezarka a co za tym idzie caly uklad do wymiany. Podjechalem do innego warsztatu, okazalo sie ze wentylator od chlodnicy sie nie zalacza przez co sprezarka klimy tez stoi. I teraz nie wiem za bardzo co dalej robic, bo jesli caly uklad klimy nie dziala no to oczywiscie odstapienie od umowy bo bez sensu bawic sie w naprawy za 2-2,5k. Czy jest jakas mozliwosc sprawdzenia tego wentylatora? bo moze jest to kwestia wylacznie sterownika a nie silnika w wentylatorze. Na kompie pokazalo blad 2EFE - Aktywacja, wentylator elektryczny. Dzieki z gory za wasze sugestie. Pozdrawiam.