Skocz do zawartości

Ackerovsky

Zarejestrowani
  • Postów

    6
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E87, 1,6i, 115 km, 2004r.

Osiągnięcia Ackerovsky

Nowicjusz

Nowicjusz (1/14)

0

Reputacja

  1. Czesc, wczoraj nagle zapalila mi sie kontrolka od akumulatora, napiecie stale spada, nic sie nie laduje, co moglo sie zepsuc ze nagle bez wczesniejszych sygnalow tak sie stalo. Nwm czy to istotne ale dzis rano zobaczylem ze wylala mi sie w bagazniku plukanka do silnika ktora miala byc niebawem uzyta przy wymianie oleju, aku niby suchy teraz, troche mokro jest tam gdzie kolo zapasowe i nwm czy jest mozliwosc ze sie cos zalalo czy cos? Co myslicie?
  2. Czesc, zeby nie przedluzac, opisze problem krotko, ustawiam samochod lekko z gorki, zaciagam reczny, gazuje, obroty ladnie spadaja, puszczam reczny, auto sie rozpedza do... 5kmh(?) i tu zaczynaja sie problemy, gazuje, zdejmuje noge z gazu, auto jeszcze przez jakas sekunde podnosi obroty, pozniej te obroty spadaja za nisko na moze 600 obrotow i chwile faluja aby sie ustabilizowac, dodatkowo podczas jazdy, po puszczeniu nogi z gazu autem tak jakby rzuci pare razy. Dwumasa byla wymieniana przez poprzedniego wlasciciela, u jednego mechanika robilem czyszczenie przeplywki i przepustnicy z adaptacja oraz sprawdzal rozrzad i wszystko okej (suma sumarum sie z nim poklocilem bo okazal sie malo rzetelny ale no licze ze wykonal te naprawy), teraz byl wymieniany uszkodzony czujnik walka rozrzadu. Czy ma ktos pomysl o co chodzi z tym falowaniem?
  3. Tak, silnik z tego co sie orientuje w tej wersji silnikowej ma oznaczenie N45. A jesli to zawory to co nalezy zrobic? Jest to kosztowna naprawa?
  4. Witam, przeszukałem już chyba wszystkie fora i dalej nie znalazlem odpowiedzi na moj problem, zwykle warsztaty rowniez nie potrafia pomoc. Otoz podczas ruszania, na wolnych obrotach slychac niepokojacy dzwiek wydobywajacy sie spod maski i bylbym ogromnie wdzieczny gdyby ktos znajacy sie badz tez ktos kto mial do czynienia z czyms podobnym wypowiedzial sie co to moze byc (dwumasa? rozrzad? wał? czy cos zupelnie innego?). Nie wiem czy to ma znaczenie ale jest rowniez problem z obrotami, otoz po wcisnieciu sprzegla w celu zrzucenia biegu obroty spadaja do 600, po czym nieco faluja aby w koncu zatrzymac sie na roboczych 750(?). Jesli chodzi o bledy mogace miec zwiazek z usterka, to w warsztacie powiedzieli mi o bodajze czujniku polozenia wału oraz jakies bledy z rozrzadem, szczerze mowiac nie potrafie sprecyzowac bo sie na tym nie znam. I jeszcze po odpuszczeniu nogi z gazu zdarzy sie ze autem jakby troche rzuci. I najwazniejsze, lapcie link do filmu na youtube, polecam odsluchac na sluchawkach, wtedy jest to najbardziej slyszalne (gazowalem go z jedynki jakbym chcial ruszyc ale na recznym): https://www.youtube.com/watch?v=8vXAFcotLQQ&feature=youtu.be Dzieki za wszelka pomoc! (BMW 116i 115km 2004 rocznik, 185000) PS. poprzednia wlascicielka niby wymieniala dwumase na poczatku 2016 roku.
  5. https://www.youtube.com/watch?v=r5QwZSmJh8Y Tutaj tyle ile udalo mi sie nagrac, dzwiek ustaje przy okolo 1300 obrotow. Tez podejrzewam dwumase bo autem szarpie chociaz nwm czy szarpanie nie jest powiazane z tymi przerywajacymi obrotami. Czy poza dwumasa takie objawy moga na cos wskazywac?
  6. Witam, pare dni temu zakupilem BMW E87 z silnikiem 1.6 115 koni z 2004 roku, 174000 przebiegu. Samochód sprawdzony na stacji diagnostycznej, lakier oryginalny, wszystko ogolnie spoko ale jest kilka problemow, po 1. przy ruszaniu slychac taki jakby chrobot badz tez jak sie wrzuci 5 bieg przy 40 kmh i z niskich obrotow wcisnie gaz, nwm czy to ma cos wspolnego ale gdy wciska sie sprzeglo schychac kilka takich jakby klików czy to na zgaszonym czy uruchomionym silniku, pan na stacji diagnostycznej stwierdzil ze moze to byc sterowanie sprzegla, to samo mialem w golfie 4 i tam slychac bylo troche inny ale tez chrobot na polsprzegle i okazalo sie ze to lozysko dociskowe na sprzegle, chrobot ustał i to "klikanie" rowniez. Dodam jeszcze ze poprzedni wlasciciele dali mi fakture na dowod tego ze w styczniu poprzedniego roku wymienione zostalo sprzeglo z dwumasa. 2 problem jest taki ze auto nierownomiernie przyspiesza, jakby spadaly mu chwilowo delikatnie obroty, po diagnostyce komputerowej wywalilo błąd 2D0F - Czujnik masy przepływającego powietrza; brak sygnału. I tutaj moje podejrzenie pada na przepływomierz. No i 3 rzecz która póki co najbardziej mnie zmartwila to niedzialajaca klimatyzacja, sprzezarka sie nie zalacza, po spuszczeniu oleju ze sprezarki mial on chyba nieco za gesta konsystencje, pierwsze podejrzenie - zatarta sprezarka a co za tym idzie caly uklad do wymiany. Podjechalem do innego warsztatu, okazalo sie ze wentylator od chlodnicy sie nie zalacza przez co sprezarka klimy tez stoi. I teraz nie wiem za bardzo co dalej robic, bo jesli caly uklad klimy nie dziala no to oczywiscie odstapienie od umowy bo bez sensu bawic sie w naprawy za 2-2,5k. Czy jest jakas mozliwosc sprawdzenia tego wentylatora? bo moze jest to kwestia wylacznie sterownika a nie silnika w wentylatorze. Na kompie pokazalo blad 2EFE - Aktywacja, wentylator elektryczny. Dzieki z gory za wasze sugestie. Pozdrawiam.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.