Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

wymieniłem dzisiaj sprężyny w mojej 325. powodem wymiany było, że były bardzo twarde i tył stał b. wysoko. przy dużych prędkościach tył strasznie podskakiwał a jak były jakieś większe nierówności to przy prędkości ok 150 km/h potrafil się tył (takie wrażenie)oderwać od ziemi. po wymianie na nowe(obniżające) tył dalej stoi wysoko. od góry opony to rantu nadkola jest przestrzeń ok 7 cm. Dlaczego :mad2: ? sprężyny są obniżające obniżają 4-5 cm a tył dalej w górze. Czy to jakoś dojdzie do normy? Czy może mam jakoś przez jakiś czas obciązyć tył? :mad2: :mad2: . Wspomnę tylko że teraz trochę lepiej się jeżdzi nie podskakuje i różnica jest niewielka , ale nadal ten tył wysoki. Co można zrobić? przy wymianie z ciekawości przystawiłem sprężyny starą do nowej i rzeczywiście wizualnie nowa była niższa. Więc chyba normalne że powinien stać niżej a tu nic. :mad2:

pomocy :modlitwa: :modlitwa: :modlitwa:

 

dodam że chodzi tylko o tył.

Ten, kto sie pyta jest głupcem przez pięć minut,

ten kto nie pyta wcale jest głupcem przez całe życie.

Opublikowano
i co nikt mi nic nie podpowie??? :cry2:

Ten, kto sie pyta jest głupcem przez pięć minut,

ten kto nie pyta wcale jest głupcem przez całe życie.

Opublikowano
Masz zdjęcia ?? Naprawde po zamontowaniu sprężyn obnizających nic sie nie zmieniło ?? Jest szansa że "uklepią" sie po paru tysiacach ale to minimalna róznica moze być , nie wiem czy nawet 0,5 cm. Hmm.....
Opublikowano

witam

 

seryjna betka e36 stoi

68 64 seria coupe wysokosc pród tył od ziemi do nadkola auto puste

63 62 moja coupe z zawieszeniem -30/15

na kołech które zachowuja sr zew z seryjnymi!

 

poniewaz z przodu miałem amortyzatory gwintowane z tyłu jak wyjołem sprezyny miałem wstawione aluminiowe podstawki do regulacji wysokosci

wyjołem je i wstawiłem org podstawki

http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?model=BF31&mospid=47430&btnr=33_0386&hg=33&fg=45

zamiast elemetu nr 15 miałem tam sr do regulacji

 

tu masz wiecej o wysokosciach http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?t=11554&postdays=0&postorder=asc&highlight=wysokosc+samochodu&start=15

 

pozdrawiam

POSPOLITUS MANIAKUS BEEMWUUS
Opublikowano

wizualnie różnica w wysokości sprężyn jak przyłożyłem jedną do drubiej było ok 3 cm. ale jak pisałem wcześniej nie widać żadnej różnicy. dalej tył stoi wysoko.

a wstawiłem takie sprężyny:

 

http://www.allegro.pl/item118344455_sprezyny_czerwone_do_bmw_e36_na_tyl_tylne.html

 

 

na wahaczu pod sprężyną były jakieś dwie gumy na których oparta była spręzyna. nie wiem czy powinny być dwie czy wystarczy jedna?

 

zdjęcia jak wygląda autko podeśle trochę póżniej

Ten, kto sie pyta jest głupcem przez pięć minut,

ten kto nie pyta wcale jest głupcem przez całe życie.

Opublikowano

hm faktycznie ci stoi bardzo wysoko

sprezyny sa inne do 4cyl i inne do 6 cyl ale ty masz 6 cyl wiec nie powinno byc za wys

guma ma byc jedna

POSPOLITUS MANIAKUS BEEMWUUS
Opublikowano

nie wiem już zgłupiałem kompletnie :duh: rozbiorę dzisiaj jeszcze raz i zerknę . wydaje mi sie że tam są jakieś dwie gumy. rozbiorę popatrzę założe jedną gumę i wtedy zobaczę jak bedzie. dzieki .

pozdr

Ten, kto sie pyta jest głupcem przez pięć minut,

ten kto nie pyta wcale jest głupcem przez całe życie.

Opublikowano

panowie pomóżcie :modlitwa:

rozebrałem jeszcze raz i się okazało że jakiś magik podłożył w gniazdo na wahaczu dodatkową gumę grubości ok 1 cm. wywaliłem ją i co?? :mad2: nic dalej tył w górze. myślalem do tej pory że mam trochę pojęcia o autach ale jak się okazuje niestety nie. co jeszcze odpowiada za wysokośc zawieszenia?? cz amorki też mają coś do rzeczy? a może wahacze albo jużnie wiem co. k.... m...!!! przeciez nie bedę kupował kolejnych sprężyn. pomózcie :modlitwa: :modlitwa: :modlitwa:

Ten, kto sie pyta jest głupcem przez pięć minut,

ten kto nie pyta wcale jest głupcem przez całe życie.

Opublikowano

przejedz kawałek autem i zmierz wysokosc do nadkola od ziemi ale jak tam masz po jednej gumie na dole i górze to pozostaja tylko sprezyny

chyba ze masz zatarte amortyzatory albo za duzo odboi na nich postaw auto na odkreconych amortyzatorach i przejedz pare metrów

sprawdz czy sie schodza jak je wcisniesz reka

POSPOLITUS MANIAKUS BEEMWUUS
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
czy amorki też mają coś do rzeczy?

 

Mają bo jak masz za długie to tłok opiera się o "dno" amortyzatora i na pierwszej dziurze koniec tłoczyska wpadnie ci do bagażnika razem z łożyskiem. Weź odkręc amortyzatory od wachaczy i zobacz czy tył auta Ci opadnie, ewentualnie dociąż sobą bagażnik.

Opublikowano
odkręciłem od wahaczy amorki i dalej stoi w górze. może to wina wahaczy??

Ten, kto sie pyta jest głupcem przez pięć minut,

ten kto nie pyta wcale jest głupcem przez całe życie.

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

pozwólcie że, wróce jeszcze raz do tematu. Nadal nic się nie zmieniło. właśnie przed chwilą zmierzyłem wyskość. przód stoi 62.5 cm a tył 68 cm. miara od ziemi do najwy zszego punktu nadkola. według tego co piszą koledzy wyżej chyba jest wszystko ok. skoro tak to gdzie tkwi problem. pomóżcie błagam. :modlitwa: :modlitwa: :modlitwa: :modlitwa:

 

może jakieś inne wahacze mam, albo tył auta jest za lekki albo już sam nie wiem. jak odkręce amortyzator to też nic nie daje.

Ten, kto sie pyta jest głupcem przez pięć minut,

ten kto nie pyta wcale jest głupcem przez całe życie.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.