Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam mam m47 w swojej 1er.

Niedawno kupiona, nie działa wentylator, bład jaki się wyświetla to 41f1 oraz 41f2.

Napięcie na kostce jest, na sterującym 3,5V.

Ktoś ma jakiś pomysł ?



Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Sprawdzałeś go na krótko? Próbowałeś wymusić jego pracę przez komputer? Pewnie skończy się na jego wymianie.

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

Opublikowano

Przez komputer nie reaguje, po skasowaniu błedów automatycznie powracają, na krótko go nie spinałem



Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Nie wiem czy w Twojej wersji jest zewnętrzny moduł, one często są przyczyną, trzeba sprawdzić piny, może któryś być wypalony.

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Na obudowie wentylatora.

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

Opublikowano
Na obudowie wentylatora.

 

No to jest. Postaram się do niego dobrac



Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Opublikowano

Założyłem drugi wentylator i bład aktywacji wentylatora zostaje,



Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Opublikowano

Dobra teraz pytanie, czy jak klima będzie pusta, a będzie widział to czujnik ciśnienia, to wentylator zapewne nie będzie startował ?





Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Nie (na zimnym oczywiście), ale mógłbyś wymusić jego pracę przez komputer.

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

Opublikowano

Dobra,



Powinno być tak


Podczas włączenia zapłonu na wyłączonym silniku, napięcia sterowania powinno wynosić pond 12V. Podczas włączenia klimatyzacji po kilku sekundach powinno pojawić się napięcie sterowania wentylatorem: około 5.7V. Napięcie 5.7V powoduje rozpoczęcie pracy wentylatora..


U mnie na czerwonym 12v

Na sterowaniu 3,5v - mierzone do masy, nie rusza się nic napięcie po włączeniu klimy.






Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Opublikowano

No i mnie coś dopadło z wiatrakiem i klimą zauważyłem już w tamtym roku, że podczas uruchamiania klimy raz się włączał wiatrak, a czasami nie albo po dłuższym czasie w związku z tym pojawił się problem z klimą bo nie startowała i teraz problem powrócił wiatrak nie rusza gdy włączam klimę ale sprężarka startuje lecz nie dmucha zimnym.

Oczywiście wentylator załącza się i rolety uchylają kiedy uzyska temperaturę ale klima nie chłodzi.

Opublikowano

Mam dwa wentylatory i kable przy module są zielone.

Rozebrałem polutowałem i działa, ale wentylator chodzi na maksa nawet na zamkniętym i wyłączonym zapłonie.

Ciśnienie w klimie na kompie za niskie bo 6 bar pi włączeniu sprężarki rośnie do 8bar- pewnie czynnika za malo



Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

  • 11 miesięcy temu...
Opublikowano
U mnie na czerwonym 12v. Na sterowaniu 3,5v - mierzone do masy, nie rusza się nic napięcie po włączeniu klimy.

 

Mam tak samo. Co może być nie tak? Wyciągnąłem wiatrak i jeden z pinów kostki ma przejście między dwoma kablami (czarnym i brązowym) na wiatraku.


201904281_qshnarw.jpg


Reszta kabli z wtyczki nie ma przejścia w ogóle na wiatrak. Zwarcie na module wiatraka?

  • 10 miesięcy temu...
Opublikowano

Witam, mam podobny problem z niedziałającym wentylatorem i błędami 41F1 41F2, kupiłem drugi wentylator który działa na innym samochodzie, kabel zasilający podaje około 12V a sterujący 0V, przemierzyłem bezpieczniki i przewodzą prąd, także czy problem leży w "przekaźniku" i czy on się znajduje w miejscu komputera samochodu jak na zdjęciu? BMW e91 N47

kompjpg_qawqnwn.jpg

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Witam, mam podobny problem z niedziałającym wentylatorem i błędami 41F1 41F2, kupiłem drugi wentylator który działa na innym samochodzie, kabel zasilający podaje około 12V a sterujący 0V, przemierzyłem bezpieczniki i przewodzą prąd, także czy problem leży w "przekaźniku" i czy on się znajduje w miejscu komputera samochodu jak na zdjęciu? BMW e91 N47

kompjpg_qawqnwn.jpg

 

https://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=164&t=362821

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.