Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witajcie,

mam sprawę do przedyskutowania.


e46 330xi (napęd 4x4)

Wyciek spod misy olejowej, konieczne rozpięcie i rozebranie napędu (ewentualnie drugie dojście jest po podniesieniu silnika)


wycenili robotę na 1500 max


Ile taka robota może być warta? Dużo sobie życzą czy w normie?

Jakieś rady?

Na co się nie dac naciągnąć?

E46 330xi 2001 touring \m/
Opublikowano

a więc żeby zdjąć miskę musisz:

Odkręcić wał napędowy przedni

Odkręcić i wyjąć półosie przednie (trzeba rozpiąć zwrotnicę od sworznia wahacza

odkręcić dyfer przedni

Odkręcić maglownicę od wózka, odkręcić magiel od kolumny, żeby nie uszkodzić krzyżaka

Odkręcić łączniki stabilizatora

podwiesić silnik od góry

odkręcić osłony za kołem, zasłaniające śruby wózka

odkręcić wózek i go zdemontować

odkręcić pompę wspomagania

no i możesz w końcu przystąpić do demontażu miski...


z części potrzeba:

uszczelka miski

uszczelniacze półosi l + p


oringi między dyfer i miskę, oraz między obudowę połosi i miskę

warto wymienić łożysko podpory prawej półosi

warto dać nowe gumy stabilizatora

sprawdzić stan osłon półosi

olej do dyfra przedniego


generalnie jest tam co robić, w zwykłym RWD uszczelkę robi szybko i łatwo, tutaj trochę roboty trzeba włożyć

podnosiłem silnik i nie dało się tego zrobić, zressztą przy okazji wywaliłem przedni napęd

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.