Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam,


Bardzo bym prosil o podpowiedz jakiegos twardoglowego magika od BMW.


Mianowicie, mam problem z niebieskim dymem ktory pojawia sie po ok 2km jazdy po miescie od startu. Zauwazylem, ze wskakuje na wyzsze obroty (2tys rpm) i nie bardzo ma ochote na zmiane biegu (automat). Dym, a w sumie to kleby dymu, wystepuje tylko wtedy gdy puszczam noge z pedalu gazu i zanika gdy stoje na czerwonym na skrzyzowaniu. Jak wyjade po za miasto, gdzie moge troche depnac, to po jakims czasie calkowicie zanika.


Samochod ma nalatane jakies 210tys km.


Z gory dzieki

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Odma.......albo pierścień pękł, ale życzę tylko odmy. Wymień, powinno się poprawić.

Były: e30: 323i '83 // e34: 520i '95, 525i '91 // e46: 320d '99 320d '02 // e39: 525tds '96, 520d '02, 528i '98, 525d '00 // e60 520 M47 + wirus, 520d N47 // e83 N47

Pozdrawiam

Krzychu.

Opublikowano

Dzieki Krzychu,


Niestety, godzine temu wymienilem odme i problrm nadal pozostal. Ma nowe turbo wiec ten potencjalny problem zostal wyeliminowany.

Opublikowano

Dobra, jest jakas nieszczelnosc, po odkreceniu korka oleju z silnika wydobywa sie bialy dym ( cos jak mgielka).


Nie slychac zadnych stukow pukow..

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Dzieki Krzychu,


Niestety, godzine temu wymienilem odme i problrm nadal pozostal. Ma nowe turbo wiec ten potencjalny problem zostal wyeliminowany.

To jeszcze tylko pytanie, czy włożyłeś nową odmę i trochę pojeździłeś, czy po prostu odpaliłeś i stwierdziłeś, że dalej dymi. Gdy kiedyś miałem podobny problem z odmą w starej e39, to musiałem się przejechać około 20km, dość energicznie, żeby przedmuchać cały układ wylotowy i dopiero wtedy przestało dymić.


Jeśli po odkręceniu korka oleju wydobywa się delikatna para, to nic złego.

Były: e30: 323i '83 // e34: 520i '95, 525i '91 // e46: 320d '99 320d '02 // e39: 525tds '96, 520d '02, 528i '98, 525d '00 // e60 520 M47 + wirus, 520d N47 // e83 N47

Pozdrawiam

Krzychu.

Opublikowano

Krzychu jestes wielki!


Nawet nie zakaszlala, po jakichs 30km wzialem ja na autostrade i porzadnie przegonilem.


Wszystko gra i dudni :cool2:

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
:clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap:

Były: e30: 323i '83 // e34: 520i '95, 525i '91 // e46: 320d '99 320d '02 // e39: 525tds '96, 520d '02, 528i '98, 525d '00 // e60 520 M47 + wirus, 520d N47 // e83 N47

Pozdrawiam

Krzychu.

  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano
Witam. Czyli odma byla przyczyna ? Ciekaw jestem bo mam podobny problem, tylko ze po wymianie zrobulwm juz ok 100km i dalej dymi. Tyle zw intercooler i rury mokre olejem. Myslalem zw moze turbo, ale raczej nie bo rury od odmy ktore ida w pokrywie zaworow sa mokre. Tylko pytanie takie mi siw nasuwa, te odmy w e60 powinnybyc juz niewymagajace wymiany ? Moja nawet niema tego separatora oleju, tylko samplastik z jakas membrana w srodku

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.