Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam

Od pewnego czasu zauważyłem, że przy małych prędkościach (poniżej 60km/h) jak hamuje silnikiem (praktycznie każdy bieg) to słychać w okolicy lewarka zmiany biegów takie jęczenie/wycie - nie jakieś strasznie głośne ale dla mnie wkurzające. Ostatnio sprawdzałem poziom oleju w skrzyni i dolałem jakieś 200ml orginalnego oleju BMW (według nalepki na skrzyni olej nie podlega wymianie) - mam wyciek z wybieraka biegów (będę się do tego zabierał) ale to nic nie pomogło. Pytanie: czy to skrzynia czy dyfer? Przeglądając forum można się natknąć na dużo tematów związanych z dyfrem - jęczenie może być przenoszone na przód...może dla fachowców fakt, że zjawisko występuje przy małych prędkościach i tylko przy hamowaniu silnikiem daje jakiś konkretny trop. Z góry dziękuję za pomoc i pozdrawiam!

Mam do sprzedania 2 szt. felgi M-pakiet WZ 400 R18 9Jx18H2 IS 42
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

BMW też zaleca wymiane oleji silnikowego co 30 tysięcy km i po 5 takich wymianach, silnik nadaje się na śmietnik. BMW uważa, że co 200 tysięcy powinieneś kupić nowe auto, więc olej w skrzyni 200 tysięcy wytrzyma:)

Olej się wymienia zarówno w skrzyni jak i w dyfrze. Co do problemu to nie pomoge.

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano
Jest fajny opis na forum nt. wymiany łożysk w dyfrze - chyba spróbuję sie do tego zabrać bo coś mi sie wydaje, że to dyfer jęczy. Patrząc na stan łożysk w naprawianym na forum dyfrze to BMW się nie popisało - akurat napęd tył powinien być dopracowany do perfekcji...
Mam do sprzedania 2 szt. felgi M-pakiet WZ 400 R18 9Jx18H2 IS 42

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.