Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Mam problem z przepalającą się opornicą. Pewnego dnia nawiew zaczął wariować i w końcu przestał w ogóle działać. Wymieniłem więc opornicę tzw. jeża i wytrzymała około dwa dni. W tej chwili dmuchawa minimalnie działa nawet na czwartym biegu. Przy wyłączonej klimatyzacji czasami się rozkręci jak samochód nabierze prędkości, natomiast gdy nawiew jest maksymalnie ustawiony i klimatyzacja jest włączona to dmuchawa ani drgnie, tak jakby ją obciążała. Kolejnym dziwnym objawem jest to, że gdy skręcam samochodem w prawo to nagle dmuchawa zmartwychwstaje. Proszę o pomoc, bo już mnie nudzi rozbieranie całej deski rozdzielczej i kupowanie kolejnych opornic.
Opublikowano
Silnik chodzi dobrze i lekko. Sprawdzałem podłączając 'na krótko'. Zresztą nawet smarowałem przy wymianie opornicy.
Opublikowano
A filtry kabinowe wymienione. A to ze silnik chodzi lekko nie oznacza ze jest oki mogą się szczotki wieszać czyli są na wykończeniu, i na wolniejszych obrotach może się zawieszać. Podłączając go na krótko dajesz mu pełne obroty i może być ok

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.