Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam.

Tak się naczytałem i naoglądałem i w końcu nie wiem, jak to jest w tych silnikach N47T z rozrządem?

Jedni piszą, że po 2011 roku łańcuszki nie pękają. Inni piszą, że dalej tak samo wadliwe.

Czy ktoś zna jakiś przypadek, żeby komuś w samochodzie po 2011 roku strzelił rozrząd?


Moja ma 50tyś km przebiegu i nie wiem czy się tym martwić czy olać to i spokojnie jeździć.


Napiszcie proszę jak to wygląda u was, jakie macie doświadczenia w tej sprawie.


Z góry dziękuję i pozdrawiam.

Opublikowano
Zmieniaj olej na dobry jakościowo co 10-15tys i słuchaj, jak silnik ładnie pracuje i rozrząd nie szoruje (jest multum filmików, charakterystyczne dzwięk) to jeździj i się nie martw
Opublikowano
Zmieniaj olej na dobry jakościowo co 10-15tys i słuchaj, jak silnik ładnie pracuje i rozrząd nie szoruje (jest multum filmików, charakterystyczne dzwięk) to jeździj i się nie martw

Patrzyłem na te filmiki ale prawdę mówiąc ciężko porównać filmik z youtube'a z odgłosami na żywo.

Opublikowano

Oczywiście ze pękają zazwyczaj przy 295 gdy lata po trasie lub 250 w mieście.

Inna sprawa ze dotyczy to głownie 318d f30 i 520d i 525d f10 czy f11.

Nie słyszałem i nie widziałem f20 z ta wada ale tych powyższych już kilka tak.

MADE IN PRL
Opublikowano

Też się tym interesowałem, ale potem powiedziałem, że jak ma się urwać to się urwie i tyle.

Obserwuj, słuchaj odgłosów zwłaszcza przy butowaniu.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.