Skocz do zawartości

318i n42b20 nie odpala, Proszę o pomoc


deeper2

Rekomendowane odpowiedzi

Witam serdecznie od 4 dni bawię się w rozbieranie e46 i sprawdzanie wiązki , mas, przekaźnika..

Samochód stał dosłownie tydzień czasu nie odpalany, było zimno niedużo na minusie .. Odpaliłem samochód zostawiłem by się rozgrzał , wyszedłem z domu auto zaczęło się dławić i zgasło... odpaliłem drugi raz , pochodziło dosłownie 20sek. i tak samo, powtarzałem czynność 4 razy i za każdy razem było coraz krócej ,zostawiłem samochód do następnego dnia by ostygł na drugi dzień nic się nie zmieniło , zacząłem szukać i czytać forum i nie tylko, google tak że , pompa paliwa nie chodziła

miałem drugą od angola wrzuciłem ją i podłączyłem przez chwile usłyszałem dźwięk ale przerywany tak jakby coś nie łączyło, poruszałem wtyczką i nic dalej to samo, sprawdziłem dwie pompy na krótko i dwie sprawne ... W

wtyczce zmierzyłem napięcie było i jest 4.9V także na sąsiednim wskaźniku [odpowietrzniku] na wtyczce było takie napięcie... Przed rozpoczęciem demontażu plastików itp sprawdziłem przekaźnik od pompy pod schowkiem , pozamieniałem itp [który był prawidłowy] bezpiecznik też nie był uszkodzony.. Wiec zacząłem szukać przetartego przewodu lub zaśniedziałej masy , nie znalazłem przy okazji posprawdzałem i zabezpieczyłem , wiązkę od skrzynki do zewnątrz też obejrzałem i nic, aku mam sprawny przy okazji podładowałem i pod nim posprawdzałem przewody które wychodziły z wnętrza i przewody które idą pod sterownik vdo .. NIC . Masy za kierunkami też zostały wyczyszczone i zabezpieczone , skrzynkę po przeciwnej stronie też przejrzałem i przekaźniki też posprawdzałem , nawet połakomiłem się rozebrać stacyjkę i NIC ... NIE MAM POJĘCIA .. Sprawdziłem listwę wtryskową paliwo było w listwie lecz ciśnienie było bardzo słabe .. Tyle , nie potrafię znaleźć przyczyny tego słabego napięcia na pompie i dlaczego już nie odpala... PROSZĘ O POMOC

Edytowane przez deeper2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cześć, skoro miernik nie jest Ci obcy to pozostaje szukać gdzie zaczyna się ten spadek napięcia. Sprawdź jak to wyglada w okolicy przekaźników. A co do ciśnienia paliwa, to nie tylko pompa jest za nie odpowiedzialna, w tym silniku regulator ciśnienia jest na filtrze paliwa.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki , tak zrobiłem... doszedłem do dwóch przewodów czerwono biały i czarno fioletowy , wydaje mi się że po przekręceniu stacyjki powinien pojawić się na czerwono białym prąd , dwa te przewody idą własnie w stronę kierownicy pod kokpitem.. a jeżeli chodzi o filter paliwa mieniałem rok temu kupiłem Knechta.. wydaje mi się że chyba jest sprawny...
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Niestety to nie to , myślałem że kostka w stacyjce że tam tkwi problem lecz to nie to , dziwi mnie to trochę że przewód jest gdzieś przetarty bo cały samochód przejrzałem i przewodziki jak nowe wiec pod kokpitem myślę że tak samo będzie.. i wyjdzie błahostka na pewno ..
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam serdecznie od 4 dni bawię się w rozbieranie e46 i sprawdzanie wiązki , mas, przekaźnika..

Samochód stał dosłownie tydzień czasu nie odpalany, było zimno niedużo na minusie .. Odpaliłem samochód zostawiłem by się rozgrzał , wyszedłem z domu auto zaczęło się dławić i zgasło... odpaliłem drugi raz , pochodziło dosłownie 20sek. i tak samo, powtarzałem czynność 4 razy i za każdy razem było coraz krócej ,zostawiłem samochód do następnego dnia by ostygł na drugi dzień nic się nie zmieniło , zacząłem szukać i czytać forum i nie tylko, google tak że , pompa paliwa nie chodziła

miałem drugą od angola wrzuciłem ją i podłączyłem przez chwile usłyszałem dźwięk ale przerywany tak jakby coś nie łączyło, poruszałem wtyczką i nic dalej to samo, sprawdziłem dwie pompy na krótko i dwie sprawne ... W

wtyczce zmierzyłem napięcie było i jest 4.9V także na sąsiednim wskaźniku [odpowietrzniku] na wtyczce było takie napięcie... Przed rozpoczęciem demontażu plastików itp sprawdziłem przekaźnik od pompy pod schowkiem , pozamieniałem itp [który był prawidłowy] bezpiecznik też nie był uszkodzony.. Wiec zacząłem szukać przetartego przewodu lub zaśniedziałej masy , nie znalazłem przy okazji posprawdzałem i zabezpieczyłem , wiązkę od skrzynki do zewnątrz też obejrzałem i nic, aku mam sprawny przy okazji podładowałem i pod nim posprawdzałem przewody które wychodziły z wnętrza i przewody które idą pod sterownik vdo .. NIC . Masy za kierunkami też zostały wyczyszczone i zabezpieczone , skrzynkę po przeciwnej stronie też przejrzałem i przekaźniki też posprawdzałem , nawet połakomiłem się rozebrać stacyjkę i NIC ... NIE MAM POJĘCIA .. Sprawdziłem listwę wtryskową paliwo było w listwie lecz ciśnienie było bardzo słabe .. Tyle , nie potrafię znaleźć przyczyny tego słabego napięcia na pompie i dlaczego już nie odpala... PROSZĘ O POMOC


Udało się zdiagnozować po ponownym podłączeniu do komp. błędy :

2783-czujnik przepływu masy powietrza

2781-czujnik rozrządu ssania

2737-EWS 3.3 Anty ochrona manipulowanie

2799-zawrotna szybkość siłownika adaptacyjne aborted warunki środowiskowe

27C2-Aircon sterowania sprężarki stopień wyjściowy

27B7-pompy paliwa stopień wyjściowy

wszystkie udało się wykasować został jeden :

2737-EWS 3.3 Anty ochrona manipulowanie


Proszę o pomoc

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
Trzeba zrobić synchronizację ews z dme.

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
Błąd już nie wraca?

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...
Witam serdecznie Jesten tu nowy i ma identyczny problem z takim samym modelem i silnikiem, :cry: Nie chciałem juz zakładać nowego tematu Wiec może podzieliłbyś się swoją wiedza na temat tej usterki co jest przyczepa tego niskiego napięcia ? Pozdrawiam i z góry dziękuje za odpowiedz :)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.