Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Witam serdecznie od 4 dni bawię się w rozbieranie e46 i sprawdzanie wiązki , mas, przekaźnika..

Samochód stał dosłownie tydzień czasu nie odpalany, było zimno niedużo na minusie .. Odpaliłem samochód zostawiłem by się rozgrzał , wyszedłem z domu auto zaczęło się dławić i zgasło... odpaliłem drugi raz , pochodziło dosłownie 20sek. i tak samo, powtarzałem czynność 4 razy i za każdy razem było coraz krócej ,zostawiłem samochód do następnego dnia by ostygł na drugi dzień nic się nie zmieniło , zacząłem szukać i czytać forum i nie tylko, google tak że , pompa paliwa nie chodziła

miałem drugą od angola wrzuciłem ją i podłączyłem przez chwile usłyszałem dźwięk ale przerywany tak jakby coś nie łączyło, poruszałem wtyczką i nic dalej to samo, sprawdziłem dwie pompy na krótko i dwie sprawne ... W

wtyczce zmierzyłem napięcie było i jest 4.9V także na sąsiednim wskaźniku [odpowietrzniku] na wtyczce było takie napięcie... Przed rozpoczęciem demontażu plastików itp sprawdziłem przekaźnik od pompy pod schowkiem , pozamieniałem itp [który był prawidłowy] bezpiecznik też nie był uszkodzony.. Wiec zacząłem szukać przetartego przewodu lub zaśniedziałej masy , nie znalazłem przy okazji posprawdzałem i zabezpieczyłem , wiązkę od skrzynki do zewnątrz też obejrzałem i nic, aku mam sprawny przy okazji podładowałem i pod nim posprawdzałem przewody które wychodziły z wnętrza i przewody które idą pod sterownik vdo .. NIC . Masy za kierunkami też zostały wyczyszczone i zabezpieczone , skrzynkę po przeciwnej stronie też przejrzałem i przekaźniki też posprawdzałem , nawet połakomiłem się rozebrać stacyjkę i NIC ... NIE MAM POJĘCIA .. Sprawdziłem listwę wtryskową paliwo było w listwie lecz ciśnienie było bardzo słabe .. Tyle , nie potrafię znaleźć przyczyny tego słabego napięcia na pompie i dlaczego już nie odpala... PROSZĘ O POMOC

Edytowane przez deeper2
Opublikowano
Cześć, skoro miernik nie jest Ci obcy to pozostaje szukać gdzie zaczyna się ten spadek napięcia. Sprawdź jak to wyglada w okolicy przekaźników. A co do ciśnienia paliwa, to nie tylko pompa jest za nie odpowiedzialna, w tym silniku regulator ciśnienia jest na filtrze paliwa.
Opublikowano
Dzięki , tak zrobiłem... doszedłem do dwóch przewodów czerwono biały i czarno fioletowy , wydaje mi się że po przekręceniu stacyjki powinien pojawić się na czerwono białym prąd , dwa te przewody idą własnie w stronę kierownicy pod kokpitem.. a jeżeli chodzi o filter paliwa mieniałem rok temu kupiłem Knechta.. wydaje mi się że chyba jest sprawny...
Opublikowano
Niestety to nie to , myślałem że kostka w stacyjce że tam tkwi problem lecz to nie to , dziwi mnie to trochę że przewód jest gdzieś przetarty bo cały samochód przejrzałem i przewodziki jak nowe wiec pod kokpitem myślę że tak samo będzie.. i wyjdzie błahostka na pewno ..
Opublikowano
Witam serdecznie od 4 dni bawię się w rozbieranie e46 i sprawdzanie wiązki , mas, przekaźnika..

Samochód stał dosłownie tydzień czasu nie odpalany, było zimno niedużo na minusie .. Odpaliłem samochód zostawiłem by się rozgrzał , wyszedłem z domu auto zaczęło się dławić i zgasło... odpaliłem drugi raz , pochodziło dosłownie 20sek. i tak samo, powtarzałem czynność 4 razy i za każdy razem było coraz krócej ,zostawiłem samochód do następnego dnia by ostygł na drugi dzień nic się nie zmieniło , zacząłem szukać i czytać forum i nie tylko, google tak że , pompa paliwa nie chodziła

miałem drugą od angola wrzuciłem ją i podłączyłem przez chwile usłyszałem dźwięk ale przerywany tak jakby coś nie łączyło, poruszałem wtyczką i nic dalej to samo, sprawdziłem dwie pompy na krótko i dwie sprawne ... W

wtyczce zmierzyłem napięcie było i jest 4.9V także na sąsiednim wskaźniku [odpowietrzniku] na wtyczce było takie napięcie... Przed rozpoczęciem demontażu plastików itp sprawdziłem przekaźnik od pompy pod schowkiem , pozamieniałem itp [który był prawidłowy] bezpiecznik też nie był uszkodzony.. Wiec zacząłem szukać przetartego przewodu lub zaśniedziałej masy , nie znalazłem przy okazji posprawdzałem i zabezpieczyłem , wiązkę od skrzynki do zewnątrz też obejrzałem i nic, aku mam sprawny przy okazji podładowałem i pod nim posprawdzałem przewody które wychodziły z wnętrza i przewody które idą pod sterownik vdo .. NIC . Masy za kierunkami też zostały wyczyszczone i zabezpieczone , skrzynkę po przeciwnej stronie też przejrzałem i przekaźniki też posprawdzałem , nawet połakomiłem się rozebrać stacyjkę i NIC ... NIE MAM POJĘCIA .. Sprawdziłem listwę wtryskową paliwo było w listwie lecz ciśnienie było bardzo słabe .. Tyle , nie potrafię znaleźć przyczyny tego słabego napięcia na pompie i dlaczego już nie odpala... PROSZĘ O POMOC


Udało się zdiagnozować po ponownym podłączeniu do komp. błędy :

2783-czujnik przepływu masy powietrza

2781-czujnik rozrządu ssania

2737-EWS 3.3 Anty ochrona manipulowanie

2799-zawrotna szybkość siłownika adaptacyjne aborted warunki środowiskowe

27C2-Aircon sterowania sprężarki stopień wyjściowy

27B7-pompy paliwa stopień wyjściowy

wszystkie udało się wykasować został jeden :

2737-EWS 3.3 Anty ochrona manipulowanie


Proszę o pomoc

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Trzeba zrobić synchronizację ews z dme.

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Błąd już nie wraca?

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

  • 3 tygodnie później...
Opublikowano
Witam serdecznie Jesten tu nowy i ma identyczny problem z takim samym modelem i silnikiem, :cry: Nie chciałem juz zakładać nowego tematu Wiec może podzieliłbyś się swoją wiedza na temat tej usterki co jest przyczepa tego niskiego napięcia ? Pozdrawiam i z góry dziękuje za odpowiedz :)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.