Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam

od pewnego czasu mam ciągly problem z misfire na cylindrze 4

dzieje sie to tylko i wyłącznie na zimny silniku objawy so takie :

odpalam samochod wskakuje na obroty ok.1100 trzesie się cala buda po 5 sekundach spada do ok.700 i wyskakuje engine check

po sczytaniu wyskakuje blad : misfiring, cylinder 4 kod : 29D0

natomiast jesli bede utrzymywał samochód cały czas na obrotach 1000 lub więcej po 5minutach jazdy wszystko wraca do normy

auto pracuje normalnie brak falowania obrotow na postoju jakby nic się nie stało

tak po prostu jakby samochód sie rozgrzał znika misfire i nie wraca dopóki nie zostawię samochodu na kilkanaście godzin


wymienione nowe świece

nowa cewka na wypadającym 4 cylindrze

zalozony nowy tzn. uzywany ale sprawny wtrysk na cylindrze 4

zamiana wtrysku z 3 cylindra na wypadający 4

blad ciagle zostaje na 4 cylindrze

używany wtrysk byl juz nowszy z indeksem 09 - ten w aucie byl 02 z tego co czytalem powinny współpracować razem


prosze o pomoc :( :( :( :( :( :(


rocznik auta 2008

silnik N43B20

Opublikowano
Jesteś pewny, że cylinder przy którym majstrowałeś nie jest cylindrem nr 1 ? Nr 1 jest na przodzie, nr 4 od strony kabiny.

Footer-Smallest.jpg

Sprzedam licznik HIGH do E9x i E8x.

Opublikowano

Jestem pewny na 100%


wtrysk byl zmieniany przez mechanika i codowany prgramem Delphi


ktos cos jakies sugestie????


dziekuje

  • 1 rok później...
Opublikowano

Witam

Tak poradziłem

Okazalo sie ze wtryski podzielone sa na banki

Bank 1 (wtrysk 1 i 4)

Bank 2 (wtrysk 2 i 3)

U mnie pokazywalo caly czas ze missfire na 4 a tak naprawdę to byl 1 komputer moze pokazywac blednie dlatego trzeba sprawdzić oba z tego samego banku

Nie wiem dlaczego tak jest ale na 3 roznych sprzetach sprawdzałem i zawsze pokazywalo 4

Po wymianie 1 wtrysku i zakodowaniu wszytko wrocilo do normy i do tej pory jest ok

Sprawdź 2 wtrysk z tego samego banku co Ci pokazuje i Podmien z tym co wymieniłeś bo pewnie jest sprawny

Daj znać czy cos pomogło

Pozdrawiam

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

czesc

(nie bede zakladal nowego tematu bo mam ten sam problem)

auto 320i n43 2010 przejechane 160tys km

ma podobne objawy

na zimnym silniku trzesie i pojawia sie engine check

pokazuje problem w cylindrze 1

oprocz tego auto duzo pali, nawet bardzo duzo co oznacza ze jest pewnie w tym trybie Homogeneous (wskazniki na lambdzie zawsze 1 znaczy bogata mieszanka)

z zasiarczeniem cata juz sobie poradzilem (80mg na ten moment)

pytanie czy jak wymienie ten wadliwy wtrysk lub cewke i pozbede sie tego blede (29cd) to auto wroci do wlasciwych ustawien? (tryb Stratified)

czy to za wczesnie stawiac takie pytanie?

dzieki za wszelakie wskazowki


foty:


https://www.dropbox.com/s/h14aceiu0kiwdze/Screenshot_20200122-154900_bimmer-tool%20lite.jpg?dl=0

https://www.dropbox.com/s/13y855zmlfwjcsx/Screenshot_20200121-202713_B-Tool%20Lite.jpg?dl=0

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.