Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam. wiem jakie objawy sa przy uszkodzonym podgrzewaczu jesli chodzi o prace auta, ale niech mi ktos powie jak sprawdzic poziom zuzycia kiedy kupie uzywany?

Na etykiecie obudowy sa rozne wersje softu. Czy musze kupic dokladnie z taka sama etykieta czy lepiej nowszy soft? czy jest to obojetne?

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Nie ma jak sprawdzic poziomu zużycia. Możesz go tylko rozkręcić i zobaczyć jak wygląda płytka. Co do wersji wydaje mi się że powinna działać każda, ale pewny nie jestem.
Opublikowano

Szukaj z jak najnowszym softem to jest szansa że kupisz sprawny bo będzie z jak najmłodszych lat produkcji

Gdzieś czytałem że można włożyć tez od e9x z silnikiem m47

Opublikowano
Slyszalem ze ponoc sie je regeneruje "jesli sie jeszcze płytka nie spalila" :) pytanko do specow od regeneracji. Czy te podgrzewacze sie czyms roznia ? czy nie bedzie problemow z kompem jak wloze nowszy?
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Ja mam dwa. Z auta 2003 czyli oryginal i jego budowa jest zupełnie inna niż drugiego który jest z auta z 2000 roku. Oba podlączałem do mojego auta i działały. Nie podłączałem do mojego auta nowszego podgrzewacza np. z 2006 od e90. Oczywiście ten z 2000 roku kupiłem na allegro jako działający, ale jako jeden z tańszych, no i wiadomo nie działał. Rozkręciłem i poprawiłem wszystkie luty, bo wyglądały słabo. Po tym zabiegu zaczął działać. Według mnie każdy powinien działać. Sygnał ten sam i nic się na przestrzeni lat w działaniu nie zmieniło, oprócz płytki w środku podgrzewacza.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.