Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Cześć. Temat był już wałkowany wielokrotnie, ale nigdzie nie znalazłem dokładnych danych ustawienia geometrii w e90 z zawieszeniem sportowym S226. Za kilka dni jadę na geometrię i chciałem się rozeznać w temacie, tym bardziej że podobno są problemy z wyborem typu zawieszenia na maszynie. Może ktoś kumaty ma dostęp do TISa i może podrzucić dane dla E90 320d M47T2 zawieszenie S226 Sport Suspension (nie S704A M Sport Suspension).
  • 2 lata później...
Opublikowano

Pozwolę sobie odkopać.

Jako że strona z linkiem już leży, a kopia jeszcze nie, to wrzucam tutaj rozpiskę z prośbą o potwierdzenie przez kogoś kto robił, że te wartości są poprawne.


Total toe 0° 14' ± 12'

Adjustment total toe 0° 14' ± 4'

Toe difference** single wheel between left/ right max. 12'

Camber (difference between left/right max. 30') - 33' ± 30'

Adjustment camber* - 33' ± 25'

Toe angle difference

- with 20° lock on inside wheel -1° 40' ± 30'

Caster angle (difference between left/right max. 30')

Front wheel displacement 0° ± 15'

Maximum wheel lock

- Inside wheel approx. ° 40° 37'

- Outside wheel approx. ° 32° 57'

Rear axle:

Total toe 0° 18' ± 12'

Adjustment total toe** 0° 18' ± 4'

Camber (difference between left/right max. 30') - 1° 50' ± 25'

Adjustment camber* - 1° 50' ± 5'

Geometrical axis deviation 0° ± 12'


*Note: To minimize adjusting errors (measuring inaccuracies), use a narrower tolerance for adjusting toe/camber.


**Note: Toe difference front axle = criterion for steering wheel inclination

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.