Skocz do zawartości

E87 116i ZACINANIE NA 2 BIEGU


k.nawrot

Rekomendowane odpowiedzi

  • Zasłużeni forumowicze
Kiedy filtr paliwa wymieniałeś? Patrząc na moc jaką wpisałeś to masz silnik n43, jaki przebieg? Wiesz kiedy były wymieniane wtryskiwacze? To może być ich czas.

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...
gdyby był problem z czujnikiem ABS to by ci już dawno wywaliło błąd na liczniku. Na 99% masz walniętą cewkę na jednej ze świec. Mialem to samo i musiałem kilka dobrych tygodni poczekać na błąd w liczniku i kompie. U mnie był to cylinder numer 2 czyli druga świeca patrząc na silnik od przodu auto. Jak masz czas to sprawdź wszystkie świece i cewki. U mnie uszkodzona cewka miała brązowe przebarwienie tam gdzie wchodzi świeca.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
Z czujnikiem abs to też możliwe, ale kontrolka mrugałaby chociaż, błąd powinien być i byłoby to widać na prędkościach poszczególnych kół.

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jak coś to sprawdź samemu wizualnie:) jak jedna będzie uwalona na brązowo to wiesz ze jest kopnięta. Albo sprzedaj tak jak jest i przyszłemu właścicielowi powiedz ze to może być cewka ale nie musi :)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...
Wracam własnie od mechanika, Vanos jeden i drugi był uwalony opiłkami metalu. Wyczyszczone, ale konieczna wymiana oleju. Auto nadal szarpie i co ciekawe przy gwałtownym naciśnięciu pedału gazu silnik wydaje niepokojące dźwięki(klekot jak w dieslu).

 

obstawiam napinacz rozrządu do wymiany. U mnie też auto wydawało typowo dislowo metaliczne odgłosy i było nieco słabsze w mocy, ale nie zacinało pracy silnika jak u ciebie. Dalej szukalbym wadliwej cewki i wymienił napinacz rozrządu? Jaki masz silnik N43? Jaki przebieg?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przejedź się bez górnej osłony silnika. Jak nasilą się podejrzane dźwięki to pewnie rozrząd do wymiany.

 

Rozrząd wymieniany 20 tys km temu. Adaptacje w serwisie nawet była - bez zarzutów.


Oprócz cewki i świec macie jeszcze jakieś propozcyje?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przejedź się bez górnej osłony silnika. Jak nasilą się podejrzane dźwięki to pewnie rozrząd do wymiany.

 

Rozrząd wymieniany 20 tys km temu. Adaptacje w serwisie nawet była - bez zarzutów.


Oprócz cewki i świec macie jeszcze jakieś propozcyje?

 

hmm ciężko powiedzieć może któryś wtrysk? Sprawdź najpierw cewki bo to one najczęściej są przyczyna szarpania.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
Zdecydowanie w n43 trzeba przyjrzeć się pracy wtryskiwaczy.

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.