Skocz do zawartości

k.nawrot

Zarejestrowani
  • Postów

    15
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    sss

Osiągnięcia k.nawrot

Debiutant

Debiutant (2/14)

0

Reputacja

  1. Rozrząd wymieniany 20 tys km temu. Adaptacje w serwisie nawet była - bez zarzutów. Oprócz cewki i świec macie jeszcze jakieś propozcyje?
  2. Zrobiłem wszystko zgodnie z instrukcją, pełen bak, rozgrzany silnik, jadę z 10 min, co chwile 6000 obrotów na 3 biegu, potem 3000 i znowu papeć, po 10min zapaliła mi się lampka od temperatury, traci moc, a następnie czerwona kontrolka oleju. Zgasiłem silnik przerażony, otwieram maskę, dałem mu 15 min odpocząć, sprawdziłem olej, wszystko git, ale świeci się kontrolka silnika. Dlaczego moje bmw tak zareagowało? Bałem się, że zajechałem silnik. https://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=206419
  3. Witam, Zrobiłem wszystko zgodnie z instrukcją, pełen bak, rozgrzany silnik, jade z 10 min, co chwile 6000, potem 3000 i znowu papeć, po 10min zapaliła mi się lampka od temperatury, a następnie czerwona kontrolka oleju. Zgasiłem silnik przerażony, otwieram maskę, dałem mu 15 min odpocząć, sprawdziłem olej, wszystko git, ale świeci się kontrolka silnika. Dlaczego moje bmw tak zareagowało? Bałem się, że zajechałem silnik.
  4. Czasami nie chodzi mi bieg 1(raz na 2 tygodnie), wrzucam wtedy 2 i zbijam na 1. W trakcie jazdy nie ma żadnych problemów. Nie słychać nic przy wciskaniu sprzęgła
  5. Silnik działał bez zarzutów, po jakiś czasie zaczęło coś hałasować, wymieniłem olej, bo kontrolka się świeciła na żółto. Niby było za duzo nalane oleju, po wymianie mechanik zalecił wymianę rozrządu, bo to on hałasował. Olej jaki mam w BMW to 5W30 - może jest za rzadki ?
  6. Auto ma 137 tys przebiegu, kontrolka zapala się na ciepłym silniku. Mechanik sprawdzał dobre ustawianie rozrządu oraz szukał usterek, w vanosach itp. Myślał, ze włożył źle czujniki od zmiennych faz rozrządu, ale to niestety nie to. Dodatkowo wyskakuje błąd katalizatora - 2EF7. Czy to może być powiązane ? Wcześniej wyskakiwały błędy 30E9 - katalizator telnku azotu, zużycie - nieciągły oraz 30EA - katalizator DeNox, zanieczyszczanie siarką - nieciągły. Ale te dwa błędy już niknęły, został tylko 30C1 oraz 2EF7. Pozdrawiam
  7. 30C1 - Regulacja ciśnienia oleju, statyczna Czerwona kontrola oleju się zapala z tym właśnie błędem.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.