Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
czy w bmw e36 oupe 318is jest mozliwy swap na 2 litrowa szustke lub 2,5. jakie sa ewentualne koszty??? czy jest to łatwe?? co za tym idzie (np: wymianan skrzyni biegow itp)????
Opublikowano

Mozliwe jest wszystko ... :)

 

Ale nie wiem czy jest to opłacalne.

 

Ja na Twoim miejscu sprzedalbym iS' a i kupil E36 z mocniejszym motorem. Masz serie i jestes spokojny, nie bedziesz mial problemow z pozniejsza odsprzedaza auta.

 

Odpusc sobie przekladke, masa roboty, wysokie koszty, a jezeli nie masz juz o tym zielonego pojecia to juz calkiem.

 

140 KM w E36 mało ? :shock:

pzdr,
Opublikowano
Mozliwe jest wszystko ... :)

 

Ale nie wiem czy jest to opłacalne.

 

Ja na Twoim miejscu sprzedalbym iS' a i kupil E36 z mocniejszym motorem. Masz serie i jestes spokojny, nie bedziesz mial problemow z pozniejsza odsprzedaza auta.

 

Odpusc sobie przekladke, masa roboty, wysokie koszty, a jezeli nie masz juz o tym zielonego pojecia to juz calkiem.

 

Dokladnie, temat przerabiany juz 1000 razy :wink:

 

140 KM w E36 mało ? :shock:

 

Pewnie :twisted:

Opublikowano
wiesz najlepiej dorwac jakas BMW 325 rozbitą tak jak muj kolega kupił za 3.5 tys 1991 rok sedan e36 silnik 325 auto jezdziło włozył do niej swój silnik 318i zreperował i sprzedał i i zostało mu kasy na podstawowy remat silnika 325 :) :P poszukkaj po internecie :) POZDRAWIAM
Opublikowano
myslalem ze z rozbitej wyjal 2.5 i podzespoly, naped i wsadzil do swojej.. po co naprawiac rozbitka za tak mala sume?

 

ps. co to jest remat?

nie no wsadził do swojej silnk 325 i podzespoły do tamtej dał silnik 318i poto naprawł ze sprzedał tego rozbitka naprawionego za 7tys. i zostało mu kasy na dopieszczenie silnika z 325 jak narazie zrobił 14 tys.km i jest wszystko ok tylko silnik bez Vanosa

Opublikowano

Witam.

Co do tematu głównego, operacja nieopłacalna i kłopotliwa. Do wymiany silnik, osprzęt, skrzynia, dyfer, zawieszenie, i hamulce, najprawdopodobniej tylny most, żeby wszystko miało ręce i nogi!

Taniej i prościej sprzedać i kupić mocniejszą wersje!

Pazdrawiam

Opublikowano

Witam,

temat maglowany setki razy :search:

 

Swap się nie opłaca, do wymiany jest pół samochodu. Zmieniasz kompa a więc i wiązki i to jest największy problem. Dłubania od zaj@#$%$&. W podzespoły zainwestujesz więcej niż bys wydał na zamianę. Też o tym myslałem i kalkulator rozwiał moje wątpliwości. To się poprostu nie opłaca. Szkoda czasu i kasy.

 

Pozdro

Opublikowano
jak kto woli jak chcesz to sprzedaj ja bym na twojim miejscu kupił bmw 325 leko uszkodzoną kupisz do 3.5tys a bedziesz zadowolony masz wszystkie czesci do przekładki a nawet i cos zarobisz Pozdrawiam :twisted2:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.