Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

czy to prawda, ze lancuch w 2.0D jest dokladnie taki sam jak w 3.0D?

 

czy to prawda, ze do 4ro cylindrowego mozna wsadzic lancuch od 6cio cylindrowego i ze lancuch od 6tki jest znacznie trwalszy? podobno rozrzady sa identyczne tyle ze w 6tce trwalsze lancuchy?

 

ktos jest w stanie to potwierdzic albo kategorycznie zaprzeczyc?

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
ok, moja kompromitacja. okazuje sie ze chyba wszystkie mozliwe diesle lacznie z seria F, G, i MINI w tym rowniez seria E 2.0D i 3.0D maja dokladnie ten sam lancuch rozrzadu z dokladnie tym samym numerem katalogowym 11318570649 a to by oznaczalo, ze musi to byc jakas poprawiona wersja tego lancucha, skoro pchaja go do wszystkich nowych aut.
Opublikowano

Z tego co sie oreintuje to nie łańcuch jest bezpośrednio przyczyną zrywania, trzeba dokladnie poczytać.

Jest sporo tematów o n47 i z tego co pamiętam jak ktos długo zwleka z wymiana to wyrabia sie zębatka na wałku.

Najbezpieczniej wymienić rozrząd w komplecie raz na 100 tys (tak mnie sie wydaje) niech sie ktos mnie poprawi jak się mylę.

Kiedys zagłębiałem sie w temat bo myslalem nad n47

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
jasna sprawa - caly komplet bo jak juz sie do tego dostanie to szkoda wymieniac po kawalku. chodzilo o sam lancuch ze niby byly mocniejsze te od 6cio cyl. okazuje sie jednak, ze to ten sam lancuch i nie ma nad czym dyskutowac. ;)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.