Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Cześć,

mam problem dzisiaj dwa razy już jechałem samochodem. Przy pierwszym odpaleniu i jeździe nie było najmniejszych problemów i nic nie wskazywało na to, że jakiś problem może powstać tak nagle. Godzinę później ponownie odpalałem samochód i zaświeciła się kontrola Check Engine, na początku migała i zgasła, postanowiłem wyłączyć silnik i odpalić jeszcze raz, wydawało się że problem zniknął jednak po przejechaniu 200-300 metrów kontrolka ponownie zaczęła migać, zgasła i po przejechaniu kolejnych 300 metrów zapaliła się na stałe i ciągle się świeci. Silnik mocy nie stracił w żaden sposób, na komputerze nie pokazuje żadnego błędu, jedyną dziwną rzeczą jaką usłyszałem było dziwne świszczenie/gwizdanie z wentylatorów po ich wyłączeniu nie było słychać żadnych dziwnych dźwięków. I teraz czy ktoś miał taką sytuację i co to może oznaczać?

 

PS.

Pod komputer chyba w tym tygodniu mi się jej podpiąć nie uda, ale będę się starał załatwić to jakoś.

Opublikowano

A ten szum wentylatorów to z kabiny czy bardziej z komory silnika? Być może padł Ci opornik dmuchawy. Objaw jest taki że wentylator kręci się na full obrotach, póki sam się nie rozleci ;)

W sumie nie powinno to odpalić checka, ale kto wie..

Opublikowano
Szum idzie bardziej z wentylatorów z wnętrza samochodu nie od silnika. Raczej też wątpię żeby to było przyczyną zapalenia się kontrolki silnika, pod komputer podłączony będzie dopiero po weekendzie, niestety praca nie pozwoli mi szybciej tego zrobić. Więc będzie stał na podwórku, wolę nie kusić losu i ryzykować uszkodzenia czegoś jeszcze dodatkowo.
Opublikowano
Udało się podjechać do mechanika, pokazało 5 błędów - 3 mało istotne i 2 dość mocniej - problem z rozrządem i czujnikiem ciśnienia oleju.
  • 1 rok później...
Opublikowano
Nie wiem czy już błąd rozwiązany, ale u mnie było tak, że rozsypał się jeden ślizg i "opiłki" trafiły do pompy oleju i wywalało mi błąd ciśnienia, a równolegle padły mi dwie panewki ..
Opublikowano
Kontrolka migająca to oznacza że może być poważny problem. Nigdy nie bagatelizujcie tego. U kolegi nie tyle czujnik ale za jakiegoś powodu za niskie ciśnienie oleju mogło być a w ten zajechałby silnik bardzo szybko. Jakieś wieści co było przyczyną?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.