Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Cześć,

 

przymierzam się do kupna BMW E39 i egzemplarze, które oglądam zawsze mają korozję w kilku miejscach. Newralgicznym punktem jest jednak - o czym można wszędzie przeczytać - klapa tylna w Touringu.

 

Moje pytanie jest takie: czy ktoś z Was naprawiał taką blachę u blacharza? Jakie jest koszt takiej operacji? Pytam bardziej o widełki, bo wiadomo, że każda sytuacja jest inna i blacharz często po rozebraniu elementu jest wstanie realnie ocenić koszt naprawy. Jeden znajomy blacharz powiedział mi, że naprawy takiej klapy się ni podejmie, bo nie ma to sensu i powinienem w cenę auta wliczyć koszt zakupu używanej klapy i jej lakierowania. Problem polega jednak na tym, że taka klapa na allegro to na ogół coś koło tysiąca złotych (i tak często nie jest w idealnym stanie), a do tego lakierowanie z montażem 500zł i robi nam się półtora tysiąca. Czy za tyle blacharz nie powinien móc wykonać takiej klapy od podstaw? ;) Oczywiście żartuję, ale jestem ciekaw jak wyglądała sytuacja z Waszymi touringami?

 

Pozdrawiam!

 

P.S. Generalnie ciekaw jestem wszelkich kosztów napraw blacharskich Waszych ,,piątek", bo z tego co widzę rdza na ogół nie ogranicza się do jednego elementu.

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.