Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Panowie, niedługo jak tylko odpuszczą mrozy będę wyciągał swoje turbo mitsubishi i dawał do regeneracji. Myślę, że jestem już przygotowany na tyle, że podołam ale jeszcze kilka pytań. Niektórzy piszą, że po dłuższym odłączeniu akumulatora mogą być cuda w postaci rozkodowania immobilisera i innych problemów co w konsekwencji może zablokować uruchomienie auta. W związku z tym:

1) W trakcie prac oczywiście akumulator odłączony, ale kiedy turbo będzie już poza autem, i powiedzmy będę czekał około tygodnia na turbo, czy po zabezpieczeniu luźnych wtyczek, mogę lub wręcz powinienem podłączyć z powrotem akumulator na podtrzymanie czy jest to niewskazane (późniejsze błędy skasuje inpą jeśli coś wyskoczy) ? Wiadomo, że dzień czy dwa nie zaszkodzi i nic nie rozkoduje, ale tydzień bez prądu w aucie ?

2) Pierwszy start z nową turbiną. Jako, że robię to pierwszy raz to chciałbym być bardzo dokładny a więc po zamontowaniu turbo i zalaniu jej olejem chciałbym przed finalnym odpaleniem pokręcić kilka sekund rozrusznikiem mając pewność co do rozprowadzenia oleju. Pytanie co najprościej zrobić aby auto nie odpaliło, a też nie zalewało cylindrów czy nie powodowało innych niedogodności ? Odpięcie wtyczek od wtrysków i później skasowanie przed startem błędów inpa ? Co innego ?

Opublikowano

jesli chodzi o pierwsze pytanie to ja przy wyjęciu turba i regeneracji wogóle nie odpinałem aku .

Drugie pytanie to tak jak pisałeś po zamontowaniu turba odłączyć wtyczki z wtrysków i pokręcić ( nie zakręcaj wężyka do silnika żebyś widział czy olej się przelewa ,bywało że te wężyki bywały zapchane)

Opublikowano
jesli chodzi o pierwsze pytanie to ja przy wyjęciu turba i regeneracji wogóle nie odpinałem aku .

Drugie pytanie to tak jak pisałeś po zamontowaniu turba odłączyć wtyczki z wtrysków i pokręcić ( nie zakręcaj wężyka do silnika żebyś widział czy olej się przelewa ,bywało że te wężyki bywały zapchane)

 

O którym wężyku mówisz ? Doprowadzającym olej czy odprowadzającym bo nie łapie. Wydaje mi się że mówisz o odprowadzającym ale upewnij mnie, bo doprowadzającego nie założę na turbo jak już wstawię je na miejsce bo obudowa fitra z pokrywą zaworów zasłoni.

A co do aku to odłączę dla bezpieczeństwa podczas roboty a później załączę na czas oczekiwania na turbo i będzie git.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.