Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Zawieszenie od wersji M pewnie plasuje się gdzieś w okolicach Bilstein B6/B8. Występują jeszcze różne warianty, np. Bilstein B8/B10/B12 w kolorze srebrnym są bardziej hardkorowe niż żółte. Jeździłem E90 z zawieszeniem B6 to nie ma porównania do standardowych Sachsa lub Bilsteina B4. Auto prowadzi się jak po sznurku przy zachowaniu akceptowalnego komfortu.
Opublikowano
Miałem fabryczne M w e82, zmieniłem na amortyzatory B8 na początku. Troszkę twardziej, bardziej precyzyjnie, lepiej w zakrętach, mniej się kładł. Lecz nadal piał jak koza. Zamieniłem sprężyny na AP. Zrobiło się niżej twardziej i mniej komfortowo. Za to przyjemność z jazdy w porównaniu do serii o wiele większa, pod warunkiem, ze nie przeszkadza komuś twardy zawias. Poza tym, tak jakby, możliwości przenoszenia mocy na asfalt były, nawet na starcie na prostej, większe. W zakręcie podczas uślizgów tyłu, bardziej czuć auto. Ogólnie sporo fajniej. Wcześniej na Serii pięknie wybierał nierówności, teraz czuć dziury ale coś za coś. To nie pierwszy mój samochód z Bilsteinami. Poczynając od różnych BMW, w e46 zmieniałem m pakietowe na bilsteina a kończąc na Jeepie. Zawsze zmiana była na plus.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.