Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Cos musi być z nią nie tak. Na bank buczy jak wlączysz REST?

AUC to czujnik zanieczyszczenia powietrza i jest to zupełnie co innego.

Opublikowano

Czy buczy to sprawdzę, a odnośnie czujnika AUC to już niejednokrotnie czytałem na forum że jak pojawia się błąd ACU to zazwyczaj również błąd pompki.

Nie wiem co ma jedno wspólnego z drugim ? U mnie czujnik auc był już wymieniany i znowu do wymiany.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Według mnie to nie ma nic wspólnego. To dwa inne urządzenia. Ja tež dałem sobie spokój z AUC. Wymiana pomogła na krótko.
Opublikowano

Podłączyłem się kabelkami do pompki na krótko i nie rusza, chyba już na nią czas :)

Sprawdzę jeszcze szczotki, ale kupiłem już używkę i myślę że w tym temacie będzie już po problemie.

Po wyłączeniu silnika dochodzi jakiś dziwny pisk, najgorsze jest to że zdarza się to sporadycznie i nie ma reguły czy silnik zimny czy ciepły.

Miałem nadzieję że to sprawka dogorywającej pompki, ale po odłączeniu od niej kostki dalej to samo. Chyba że to płyn chłodzący w swoim obiegu po wyłączeniu silnika porusza jeszcze łopatkami umarłej pompki i stąd ten dźwięk.

Jakby ktoś chciał posłuchać to tutaj jest link:

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Polecam w tej nowej, wymiane szczotek od razu. Co do pisku to nie mam pojęcia co to.
Opublikowano

Pompka wymieniona, błąd skasowany i już nie powraca :)

Od razu auto szybciej się nagrzewa. Stara pompka testowana po wymontowaniu rusza, trochę się kręci i staje.

Z trudem ją rozebrałem i okazuje się że szczotki były na wykończeniu.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.