Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Sprawdźcie proszę czy w waszych samochodach (F3X) przy wyłączonym silniku, jeśli poruszacie kierownicą to słychać wyraźne, metaliczne stuki spod maski. W czasie jazdy trudno wyczuć bo działa wspomaganie i jest za mały opór.

Aso twierdzi, że ten typ tak ma, diagnosta na przeglądzie nie był taki pewien ale przepuścił. W żadnym bmw czegoś takiego nie miałem.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Tylko podczas pracującego silnika? Na wyłączonym siniku nie kręcąc kierownicą, tylko próbując dość mocna przesunąć góra dół czy w lewo prawo, sprawdź czy też występują te stuki ?
Opublikowano
Ja w swoim Bmw f30 tez mam te stuki. W de tuv przeszedł bez problemu ale tez zastanawia mnie ten stukot jak poruszy się kierownica w lewo i prawo. Zawieszenie mam adaptacyjne.
Opublikowano

@ Andrzej62

nie, takich stuków nie ma. One są raczej dalej, niżej, raczej nie kolumna kierownicza.

@ radzik22

ok, dzięki.

 

Byłem w innym aso i na ekspozycji w 428i też trochę stuka, więc chyba tak ma być. Chciałem tylko by któryś z użytkowników mi potwierdził, bo zostało mi kilka miesięcy gwarancji i trzeba porobić co się da ;)

Opublikowano

Gdzieś czytałem, że połączenie adaptacyjnego i sportowego sterownia układem kierowniczym robi problemy.

Ty masz tylko 2VL z tego.

Może to robi problem? Pytanie jak reszta którym stuka..

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.