Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Cześć;

 

Niedawno zamontowałem gaz w samochodzie, wszystko chodzi idealnie. Z czystej ciekawości podpiąłem inpę, by sprawdzić co się dzieje i pokasować błędy.

Wchodząc w zakładkę silnika przejrzałem wartości czujników, korekcji czasów wtrysków itp. Mocno zaniepokoiły mnie korekty ujemne STFT i LTFT. Skasowałem wszystkie adaptację, zatankowałem benzyne i przejechałem 300km w trybie 80% autostrada, 20% drogi międzymiejskie i miasto. Następnie trasa powrotna taka sama, tyle że na lpg.

 

Poniżej wklejam zrzuty, prosiłbym o opinie i sugestie co możebyć nie tak ;)

 

Trasa 1 300km na PB.

 

db368d06f91aac06med.png

08dc8eddbca45295med.png

 

Trasa 2 300km na LPG

 

e90a58f4cf17327dmed.png

b4eb65da7ea099a3med.png

28e6eb7ff0b632dfmed.png

af4f873fd99b78b6med.png

 

Jak widać, korekty na LPG schodzą do 0 i później są lekko na plusie. Niestety w przypadku benzyny mocno na minusie. Zastanawiają mnie również korekty na cylindrach głównie 2, 1, 5 i czasem 3.

 

Dziękuję za odpowiedź.

  • 1 rok później...
  • 1 rok później...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.