Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam mam pytanie czy po nagrzaniu silnika do temperatury roboczej tj. 88-90 stopni dolny wąż od chłodnicy powinien być zimny czy ciepły?? U mnie jest zimny i to mnie zastanawia. Natomiast wąż górny jest ciepły.
Opublikowano

Witaj,

 

Albo go nie rozgrzewasz wystarczająco żeby otworzył duży obieg, albo masz walnięty termostat, wyłącz ogrzewanie w aucie i daj mu w pi.de konkretnie i wtedy sprawdź.

U mnie 7 km do pracy cały czas zimny i nie interesuje mnie to :D.

 

Pozdro

Opublikowano
No właśnie też nie mam za daleko do pracy a oba termostaty były wymieniane równo rok temu razem z pompą wody więc zastanawia mnie czy po roku czasu termostat już poszedł do kosza. Ogólnie temperaturę 88-90 stopni łapię spokojnie w te 7, 10 km. Chyba nie będę się przejmował i poczekamy do wiosny jak przyjdą cieplejsze dni i zobaczymy co będzie wtedy.
Opublikowano
Ej też tak macie odkąd kupiliście bmw, że zbieracie kase na naprawy i cieszycie się że coś naprawiliście ? :D
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Nie dotyczy to każdej marki? :lol:

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

Opublikowano
heinz_de wczoraj zrobiłem to o czym pisałeś i się okazuje, że jednak po dobrym rozgrzaniu auta do 90 stopni nawet na włączonej klimie dolny wąż zrobił się ciepły. A temperatura zarówno na włączonej klimie jak i wyłączonej trzymała temperaturę w granicach 88-90 stopni więc chyba wszystko jest jednak ok :). Auto potrzebowało mniej czasu do rozgrzania niż wcześniej bo wczoraj było u mnie aż +8 stopni na zewnątrz. A z tym zbieraniem kasy to póki co miałem standardowo niespodziankę z turbosprężarką, którą zregenerowałem i ze słynnym DPF, który wymieniłem.
Opublikowano
Ej też tak macie odkąd kupiliście bmw, że zbieracie kase na naprawy i cieszycie się że coś naprawiliście ? :D
Nie, nie mamy tak. Tak jak maniek napisał awarie są w każdej marce, zajrzyj na fora samochodowe i będziesz widział. Ja osobiście byłem na czterech forach i na każdej były tematy rzeka.
Opublikowano

Marcino osobiście bym kupił nową turbinkę i wyciął DPF, no ale jak wszystko działa to nie ma o czym mówić.

 

Nie dotyczy to każdej marki? :lol:

 

Faktycznie chyba tak jest :D

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.