Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam

 

Mam problem o 2 dni z rana aby zamknac drzwi. Dzisiaj walczylem i dociagalem drzwi kilkakrotnie aby udalo sie zamkniecie.

 

Przyklad:

 

1. Pytanie teraz czy trzeba zmienic caly zespol zamka (nr 1+5) wraz z motorem czy tylko sam zamek (nr 1)?

https://www.newtis.info/tisv2/a/en/f01-730d-lim/components-connectors/components/components-with-a/a33-automatic-soft-close-system-drive-passenger-s-side-rear/BTyGgEAY

 

2. Sa moze jakies triki aby dezaktywowac domykanie na jakis czas zanim dostane czesc?

Opublikowano

To juz wiem odkad mam ten zlom a nie minal nawet 1 miesiac.

 

Skrzynia (mechatronik), radary, czujniki i wiele wiele innych. Myslalem, ze z F10 mialem problemy :).

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
To juz wiem odkad mam ten zlom a nie minal nawet 1 miesiac.

 

Skrzynia (mechatronik), radary, czujniki i wiele wiele innych. Myslalem, ze z F10 mialem problemy :).

8HP skrzynia jest OK , ale w sumie - F seira piękny tylko na widok szrot.

Co do problemy - demontuj zamek , moze cos bedzie widac

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Ło matko co ten na tym filmie taki nerwowy. Wszystko ma prawo sie zapsuc. Zamiast filmiki nagrywac do janusza z warstatu mial pojechac :lol:
Opublikowano

To nie ja jakby co :). Tylko ten sam problem.

 

Mi sie wydaje, ze to moze fala usterek jedna za druga powoduje taka irytacje. Tak samo jak i u mnie. Dzien po dniu: zamek soft close, Sensor LRR (radar) niby po odczytaniu bledu zle ustawiony radar. Do tego rozne bolaczki diesla dpf, falujace obroty itd itd. Nie wspomne o awarii skrzyni 6HP i zostawieniu pare ladnych tysiecy. Takze jak sie uzbiera to ludziom nerwy puszczaja :).

Opublikowano

nie chce byc zlym prorokiem, ale uciekaj z tego auta

pamietam kolege z lubina ktory rok walczyl z usterkami w swojej 7-ce

skrzynia, zaciety szyberdach, radary, centralny, elektryka foteli, znowu skrzynia, tylny most i chyba 2x wracal na lawecie bo keyless padl

i tak wszystkiego nie pamietam

jak przyjezdzal na serwis to wszyscy lapali sie za glowe a przebieg mial maly, niecale 300tys

 

tapatalked

jest moc, będzie szmoc ;)
  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano

W końcu miałem czas i części aby pogrzebać przy drzwiach.

 

1. Wymieniłem zamek soft close - niestety błędna diagnoza i 700 pln w plecy. Znalazłem nówkę z De na ebay więc nie jest tak źle. Zawsze mogę sprzedać używkę za ok. 400.

2. Powodem okazało się cięgno zamka :(. BMW od czasu produkcji zmieniało nr części 4 razy!

https://www.etkbmw.com/bmw/pl/parts/info/Ci%C4%99gno+klamki+zewn.+drzwi/51217297439

 

3. W moim aucie cięgno to było już raz zmieniane 02.2010 roku. Przypadek, że zimą? Nie sądzę. Było zmieniane oczywiście na kolejna złą konstrukcję. W końcu BMW przestało dodawać smaru i nie ma co zamarzać w mrozie i uniemożliwiać zamknięcia drzwi. Po otwarciu drzwi w mrozach cięgno już nie odbijało bo smar był na tyle gęsty. Po jakimś czasie w trakcie jazdy wnętrze się nagrzewało i smar stawał się rzadszy i można było zamknąć drzwi.

20180224_113626_Copy.jpg

 

4. Pracy było dość sporo aby wydostać mechanizm klamki i wymienić cięgno. Ale dobrze, ze mamy stronkę newtis.

20180224_112822.jpg

20180224_112830.jpg

20180224_112833.jpg

20180224_113426.jpg

  • 1 rok później...
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Czyli jaki konkretnie numer cięgna wybrać? 51217297439? Mam f01 po próbie włamania prawdopodobnie (widać ślady) i drzwi kierowcy nie dociągają się prawidło, jakby był gdzieś luz i zostaje szpara, wystarczy dopchnąć i zamyka bez problemu. Ignorując dociąg też zamyka bez problemu, w takim przypadku to też cięgno będzie przyczyną?

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

Opublikowano
żeń kondoma ruskim i po sprawie, szukaj nowego, za 400tys kupisz już nowa fure z gwaracja na 6 lat i 200tys km. wiecej luzzu, na filmie aż kipi agresja :wink:
  • 4 lata później...
Opublikowano
W dniu 25.02.2018 o 13:17, rockybor napisał(a):

W końcu miałem czas i części aby pogrzebać przy drzwiach.

 

1. Wymieniłem zamek soft close - niestety błędna diagnoza i 700 pln w plecy. Znalazłem nówkę z De na ebay więc nie jest tak źle. Zawsze mogę sprzedać używkę za ok. 400.

2. Powodem okazało się cięgno zamka :(. BMW od czasu produkcji zmieniało nr części 4 razy!

https://www.etkbmw.com/bmw/pl/parts/info/Ci%C4%99gno+klamki+zewn.+drzwi/51217297439

 

3. W moim aucie cięgno to było już raz zmieniane 02.2010 roku. Przypadek, że zimą? Nie sądzę. Było zmieniane oczywiście na kolejna złą konstrukcję. W końcu BMW przestało dodawać smaru i nie ma co zamarzać w mrozie i uniemożliwiać zamknięcia drzwi. Po otwarciu drzwi w mrozach cięgno już nie odbijało bo smar był na tyle gęsty. Po jakimś czasie w trakcie jazdy wnętrze się nagrzewało i smar stawał się rzadszy i można było zamknąć drzwi.

20180224_113626_Copy.jpg

 

4. Pracy było dość sporo aby wydostać mechanizm klamki i wymienić cięgno. Ale dobrze, ze mamy stronkę newtis.

20180224_112822.jpg

20180224_112830.jpg

20180224_112833.jpg

20180224_113426.jpg

W jaki sposób wyjąć ten ostatni element z drzwi? Niby wszystko mam odkręcone tak jak trzeba, a nie jestem w stanie tak wepchnąć tego elementu do środka aby go opuścić. Zamek się nie chowa w drzwiach.

Proszę o pomoc.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.