Skocz do zawartości

Problem z odpaleniem 535d


Jaws87

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

Nie mogę odpalić auta .

Błąd jaki wyskoczył to

4321 zawór kontrolny podawania paliwa.

Wymieniłem czujnik cisnienia paliwa przy ścianie grodziowej i dalej to samo.

Proszę o pomoc .

Dla pomocnego wyśle flaszkę Jacka!!

Pacjent to 535d z 2006r.

Kombi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

obstawiam bezpiecznik moze doszlo do jakiegos zwarcia sprawdz te w bagazniku ale obstawiam ze ten bezpiecznik ma wiecej (a) i bedzie w schowku tu je szukac
:wink:

Czasem na drodze spotykam prawdziwych szalencow...

Pedza na złamanie karku i wbrew rozsadkowi...

Czasem naprawde ciezko ich wyprzedzic...

 

 

Moje 730d==>

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

pod obudowa filtra na podszubiu po lewej stronie (jak stoisz przodem do auta)beda przekazniki i chyba pod nimi sa jeszcze jakies bezpieczniki :wink:

Czasem na drodze spotykam prawdziwych szalencow...

Pedza na złamanie karku i wbrew rozsadkowi...

Czasem naprawde ciezko ich wyprzedzic...

 

 

Moje 730d==>

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
Jak to nie bezpiecznik to wklej screen błędy, jest tam info o zwarciu? Błąd dotyczy zaworu na pompie cr.

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Info z TIS.

 

Zawór regulacji przepływu jest elektrycznie sterowanym zaworem, który jest zamontowany na pompie wysokiego ciśnienia. Kiedy aktywna jest regulacja przepływu objętościowego, DDE steruje zaworem regulującym przepływ za pomocą współczynnika zmiennego impulsu roboczego, aby ustawić ciśnienie w szynie na poziom obliczony przez DDE.

W przypadku wykrycia błędu w sterowaniu zaworem regulującym przepływ, można zapisać następujące usterki:

 

4302, przerwa w obwodzie aktywacji

4303, stopień wyjściowy przekroczonej temperatury

4310, Zwarcie aktywacji do B +

4321, Zwarcie aktywacji do B-

 

Sprawdź przewody które do niego idą. Będą iść ze sterownika silnika.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Specu szybko ogarnal temat,okazalo sie ze bylo zwarcie na przewodzie do zaworu paliwa na listwie,podobno juz odpala,jutro odbieram,a przy okazji spytam was czy jesli takie zwarcie wystepowalo moglo wplywac na przyspieszenie,przy pelnym bucie od 3 tysiecy obrotow auto bylo strasznie wolne,natomiast jak sie daje stopniowo gaz to jako tako sie rozpedza.

Do 3 tys obrotow ma buciora ,wymienilem dwa zaworki od turbo,turbinki 2 tyg po pelnej regeneracji.

pozdrawiam :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.