Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam. Progi w moim e36 były całkowicie zeżarte. Zostały wymienione. Oprócz tego jakieś obspawania, wstawki z blachy itp. Blacharz mnie trochę wystraszył bo powiedział że lepiej nie używać standardowego lewarka, tzn tego co się wprowadza w otwory w progach, tylko lepiej podnosić za wahacz. Moje pytanie: Czy faktycznie te rury w progach są takie słabe? Dojście do tylne wahacza w tyłu jest dość łatwe ale z przodu trochę głęboko jest, a nie chciałbym w warunkach polowych kłaść się na ziemi żeby zmienić koło. Wiadomo, o wiele wygodniej jest podnieść samochód standardowym lewarkiem. Co o tym myślicie?
Opublikowano

Blacharz nie zawsze ma serce do samochodu lepiej robić takie rzeczy samemu (o ile ma sie taką możliwość)

Możliwe ze wspawana została tylko reperaturka a pod spodem jet zostawione jak było czyli rdza.

Nalej obficie środka do profili na wszelki wypadek i podnoś za wahacz.

Ja tez tak podnosze zeby nie niszczyć konserwacji

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.