Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Wywala mu błąd świecy nr.1.

Na szczęście w n47 nie trzeba odkręcać kolektora więc na szybko wykrecilem pierwszą świece. Ale okazuje się że ta świeca świeci. Dla pewności włożyłem nową i nadal jest błąd. Czyżby świeca nr1 byłaby na końcu, czyli od strony rozrządu?

Auto rano pali z niebieskim dymem więc 100% świeca

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
to nie musi być świeca. Może być sterownik. Możesz go wyjąć. Proste dojście. i obmierzyć miernikiem. Na pinach 1,2,3,4 mierząc multimetrem opór powinny być identyczne wartości, bo to kolejne świece. Jak są takie same to sterownik masz sprawny i zostaje świeca.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Wiem, ale na świecy numer jeden od strony chłodnicy nie może być błędu bo działa, to i sterownik działa. Pewnie 1 będzie na końcu.

Sterownik na wierzchu? I tak chyba podszybie trzeba targac

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Sterownik może nie dawać napięcia na jedną świecę również. Zależy który kabel się w nim urwie. Rozrząd w tych silnikach jest między skrzynią a silnikiem od strony grodzi. Wychodziło by,że 4 cylinder jest od chłodnicy.

 

Po przeszukaniu wiadomości na temat silnika N47, BMW postanowiło numerować je normalnie od przodu. Także poerwszy jest od chłodnicy.

Tu wrzuciłem ten dokument o silniku N47

http://chomikuj.pl/Jack1979/E87/N47_en,6196705395.pdf

Strona 11, Cylinder numbering order

 

P.s. sterownik przykręcony jest do obudowy filtra oleju. To jak masz błąd pierwszej świecy to dziwne.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Tak mówisz? Mimo że świeca zaswiecila od razu "w rękach" ?

 

Hus, zamówię, najwyżej wydrukuje błąd przed montażem i zareklamuje jak to nie będzie on

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Jack79 napisal jak sprawdzic sterownik.

Jak sprawdzic swieczki to wiesz.

Posprawdzaj co jest uszkodzone bo jak kupisz to Ci w sklepie nie przyjma z powrotem.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Ja pracuje w sklepie więc przyjmie.

Jeszcze pomierze proforma jak znajdę 5min czasu

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Wymieniłem sterownik i [BAD] jak to mówią. Nadal pierwsze odpalenie z niebieskim bąkiem
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
No a jak błędy na kompie. Są nadal od świec?
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Nie patrzyłem. Nie zdążyłem.

Ale błąd był z 1 świecy. I to nie stały.

 

Trochę oleju mam w obiegu po starej turbo... Tyle że znowu jak jest ciepło to rano tylko niebieską mgiełke puszcza - a teraz to DYM aż wstyd . Kurcze świece jak byk.

Ahaa i nie pali z kluczykiem, tylko 2 3 razy przekręci

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Trochę oleju mam w obiegu po starej turbo...

W twoim przypadku raczej nie ma to znaczenia...

W jakim stanie sa filtry?

Tyle że znowu jak jest ciepło to rano tylko niebieską mgiełke puszcza - a teraz to DYM aż wstyd

Po jakim czasie przestaje kopcic?

jak mozesz to wzuc filmik

  • 5 lat później...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.