Skocz do zawartości

E92 3.0D WBAWD51020PW18497 Uwaga !!


Rekomendowane odpowiedzi

https://www.otomoto.pl/oferta/bmw-seria-3-330d-e90-coupe-ID6zmxnX.html

 

http://moto.gratka.pl/tresc/bmw-seria-3-e90-coupe-22925224.html

 

 

Wystawiona była za 37900. Oczywiście tanio, telefon w rękę i pytanie, co z autem jest nie tak. Odpowiedź "na dachu jest szpachla i malowana maska". Okej, skoro tak wygląda sytuacja, to okazja, bo na dach mogło coś spaść, a maskę po 10 latach można odmalować. Po opiniach widzę, że handlarzyk sprzedaje w cholerę samochodów i ma dobre oceny, więc sobie myślę, że czemu nie?

 

Podjechałem, handlarzyk tekst zmienił na "ale auto całe robione". Szlak na miejscu trafiony oczywiście, miernikiem sprawdziłem ten "szpachla dach i malowana maska".

 

Auto szpachlowane jest całe, cały dach, wielkie połacie obu tylnych ćwiartek, gdzieniegdzie na słupkach, drzwiach, masce. Auto było ostro klepane po czym zostało po prostu pojechane na nowo lakierem przez co prawie wszędzie jest po 250-300. Przy lewej nodze kierowcy ma poszyciu jest tylko 90.

 

Jestem praktycznie pewien, że auto było po dachowaniu. Wkurwiłem się na handlarzyka, bo przez telefon mówił o szpachli na dachu i malowanej masce, co jest nieistotnym gównem, które w ogóle nie rzutuje na samochód, bo nie da się zrobić jakiegokolwiek wypadku, by była szpachla na dachu i była malowana maska.

 

 

Ogólnie dla laika auto jest jak świecące się psu jaja. Vin jest czysty jak łza, wg. handlarzyka tak robione auto już zostało kupione kilka lat temu już po sprowadzeniu. Możliwe, że jakiś gruby spec zmanipulował wszelkie wpisy w ASO.

 

15.07.09 - 48 181 km - wizyta serwisowa bez opisu

18.08.10 - 72 154 km - wizyta serwisowa bez opisu

06.01.11 - 84 597 km - wizyta serwisowa bez opisu

19.05.11 - 94 015 km - wizyta serwisowa bez opisu

26.05.11 - 94 415 km - badanie techniczne, kontrola pojazdu

11.07.11 - 66 155 km błąd wpisu - łożysko kola koła tył lewa i prawa strona, klocki hamulcowe przód, klocki hamulcowe tył

 

Kierownica przetarta prawie po całej szerokości, nie wiem jak to z BMW jest, wiem że u mnie w Audi po 320 tysiącach skóra nie ma najmniejszego przetarcia.

 

Handlarzyk bronił się tekstem, że dlatego taki tani. Kilka tysięcy taniej za to, że dziesięcioletnie auto to jeżdżąca betoniarka to jest bardzo drogo.

 

 

Gówno jak w chlewie, handlarzyk mnie wkurwił oszust przez telefon jakich wiele. Nie wiem kto normalny kupi takie auto za 30 tysięcy.

 

Widziałem jakąś parkę osraną na widok wypolerowanego, pięknego jak nowe Audi, to wiem skąd są dobre opinie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Podchodzisz do tematu od dupy strony.

 

Ja napisałem o handlarzyku, nie o samochodzie.

 

Pomiędzy 35 a 38 są 3 tysiące, handlarzyk zmienił opis po mojej wizycie i zeszedł z ceną. Wcześniej w opisie było, że auto jest ładnie zachowane. 38 tysięcy za 10 letnie takie auto z defektami, to dobra niemiecka cena, bez jakichś większych cudów. Jeżeli przez telefon ktoś mówi, że jest białe, to jak jest czarne, to taki ktoś jest oszustem, którego należy piętnować tak jak zrobiłem to ja.

 

Jak takie auto będzie wystawione za 30 tysięcy i w telefonie właściciel będzie mówił że jest ok, to ma być ok, inaczej należy takie osoby piętnować ile się da.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pojechałeś po auto bo było tanio i nie pieprz głupot ,teraz się żalisz na handlarza ,wczoraj się urodziłeś ?myślałeś że prawdę Ci powie? :mad2:

 

Oczywiście, że ma powiedzieć prawdę. Inaczej jest oszustem. Pojechałem bo było tanio. Dokładnie to samo zrobiłem rano. Pojechałem po mleko X, ponieważ oferta była mi odpowiadająca.

 

CO INNEGO gdyby mleko było tanie, ponieważ jest stare, a sprzedawca napisał, że jest ok, tylko ma zadrapaną butelkę.

 

Czego tutaj nie rozumiesz? Starasz się pojmować nieuczciwość jako normę, do której należy przywyknąć. Jeżeli cena jest taka, a klient kupujący dzwoni i pyta się, dlaczego cena jest taka, co jest z ofertą nie tak i dostaje fałszywe informacje, to jak to nazwać?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze

Kłamca, chyba, że nie wiedział :norty: klasyczna francuzka.

 

WBAWD51020PW18497

Kod typu WD51

Typ 330D OL (EUR)

Typoszereg E E92 ()

Seria 3

Rodzaj konstrukcji COUPE

Układ kierowniczy LL

Drzwi 2

Silnik M57/T2

Pojemność skokowa 3.00

Moc 170

Napęd HECK

Skrzynia biegów MECH

Kolor SPACEGRAU METALLIC (A52)

Tapicerka LEDER DAKOTA/SCHWARZ (LCSW)

Data prod. 2007-03-01

Kod Nazwa (interfejs) Nazwa (ETK)

S1CAA SELEKTION COP RELEVANTER FAHRZEUGE Selekcja COP ważnych pojazdów

S1CBA CO2 UMFANG Zakres CO2

S249A MULTIFUNKTION FUER LENKRAD Wielofunkcyjność dla kierownicy

S2C6A LM RAEDER STERNSPEICHE 189 MISCH. Obr. BMW, st. le. spr. gw. 189

S313A AUSSENSPIEGELPAKET Lusterko zewn. z funkcją składania

S320A MODELLSCHRIFTZUG ENTFALL Brak napisu modelu

S3ACA ANHAENGERKUPPLUNG Hak holowniczy

S403A GLASDACH, ELEKTRISCH Dach przesuwno-uchylny, elektryczny

S423A FUSSMATTEN IN VELOURS Dywaniki podłogowe Velours

S428A WARNDREIECK Trójkąt ostrzegawczy i apteczka

S4ADA INTERIEURL. ALU. LAENGSSCHLIFF FEIN Listwy wewn. alum., szlif. wzdłuż. dr.

S508A PARK DISTANCE CONTROL (PDC) Park Distance Control (PDC)

S521A REGENSENSOR Czujnik deszczu

S534A KLIMAAUTOMATIK Klimatyzacja automatyczna

S544A GESCHWINDIGKEITSREGEL. MIT BREMSF. Regulacja prędkości z funkcją hamowania

S609A NAVIGATIONSSYSTEM PROFESSIONAL System nawigacji Professional

S694A CD-WECHSLER VORBEREITUNG Instalacja zmieniarki BMW na 6 CD

S854A SPRACHVERSION FRANZOESISCH Wersja językowa, francuski

S863A SERVICE KONTAKT-FLYER EUROPA Spis dealerów, Europa

S881A FRANZOESISCH / BORDLITERATUR Literatura pokładowa, francuski

S8S3A AUTOM. VERRIEGELUNG BEIM ANFAHREN Automatyczne ryglowanie prz ruszaniu

S8SPA COP STEUERUNG Sterowanie COP

S255A SPORT-LEDERLENKRAD Kierownica sportowa ze skóry z poduszką

S459A SITZVERSTELLUNG, ELEKTR.MIT MEMORY Elektryczna regulacja foteli z pamięcią

S502A SCHEINWERFER-WASCHANLAGE Spryskiwacze reflektorów

S520A NEBELSCHEINWERFER Lampa przeciwmgłowa

S522A XENON-LICHT Światło ksenonowe

S548A KILOMETERTACHO Licznik kilometrów

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przecież ja do Ciebie nic nie mam ,jak ja kupuje auto to tez chcę kupic taniej to normalne ,ale niestety to że handlarze kłamią to jest jednak w 99% norma.

Trzeba zrobić zrzut z ogłoszenia dla przyszłych chętnych na to auto i tyle,zapewne zrobi to nasz kolega miczek.mk :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Potrafisz w wyobraźni wysnuć teorię, że na dach coś spadło, a na miejscu nie potrafisz już sprawdzić czy samochód po mocnym wypadku czy nie.

300 mikronów to jest 0,3 mm...szok. Tyle szpachli ...

Jeśli to było prostowane po dachowaniu to jest bardzo dobrze zrobione.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czytaj ze zrozumieniem. 300 mikronów jest prawie wszędzie, bo po betonowaniu, auto zostało zrobione na całości lakierem i wszędzie wychodzi podwójny lakier, oprócz miejsc betonowania, gdzie jest od 2000 do błędu czujnika, tj cały dach, tylne ćwiartki, na masce i co chwilę praktycznie na całym samochodzie. Co kilkanaście centymetrów są skoki od tych 250-300 do 700-błąd czujnika. Są też miejsca, gdzie lakieru jest 90.

 

Handlarzyk powiedział przez telefon, że w aucie jest malowana maska i szpachla na dachu, co jest niczym niezwykłym i w sumie dobrym wynikiem jak na 10 letnie auto używane, mówiąc to, okłamał mnie w żywe oczy i dlatego powstał ten temat. By odradzać tą osobę i samochód. Dodaj sobie jeszcze to, że opis samochodu przed moją wizytą był zwykłym prostym opisem, gdzie napisane było, że auto jest ładnie zachowane. TERAZ opis jest prawie dobry.

 

Szpachla na dachu i malowany zderzak to pierdoły, dlatego pojechałem oglądać, a zastałem betoniarkę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Piszesz tak

 

Auto szpachlowane jest całe, cały dach, wielkie połacie obu tylnych ćwiartek, gdzieniegdzie na słupkach, drzwiach, masce. Auto było ostro klepane po czym zostało po prostu pojechane na nowo lakierem przez co prawie wszędzie jest po 250-300. Przy lewej nodze kierowcy ma poszyciu jest tylko 90.

 

A potem każesz czytać ze zrozumieniem...

 

Auto do kosza, fajnie że pojechałeś i opisałeś. Może komuś się przyda.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dokładnie tak napisałem.

 

 

Więc czytaj ze zrozumieniem.

 

 

Auto szpachlowane jest całe, cały dach, wielkie połacie obu tylnych ćwiartek, gdzieniegdzie na słupkach, drzwiach, masce. Auto było ostro klepane po czym zostało po prostu pojechane na nowo lakierem przez co prawie wszędzie jest po 250-300. Przy lewej nodze kierowcy ma poszyciu jest tylko 90.

 

Auto szpachlowane jest całe, cały dach, wielkie połacie obu tylnych ćwiartek, gdzieniegdzie na słupkach, drzwiach, masce. - wiadomo o co chodzi, betoniarka

 

Auto było ostro klepane po czym zostało po prostu pojechane na nowo lakierem przez co prawie wszędzie jest po 250-300. Przy lewej nodze kierowcy ma poszyciu jest tylko 90. - po ostrym klepaniu auto zostało pojechane na nowo lakierem przez co prawie wszędzie jest po 250-300, wiadomo o co chodzi, po szpachlowaniu tam gdzie były uderzenia, auto zostało odmalowane ponownie, przez co prawie wszędzie lakier ma 250-300, czyli jest podwójny. Przecież nie będę wypisywał, gdzie było szpachli 2000 mikronów, gdzie błąd czujnika, definicja szpachli to ponad 450 mikronów.

 

OPRÓCZ oczywiście

 

Auto szpachlowane jest całe, cały dach, wielkie połacie obu tylnych ćwiartek, gdzieniegdzie na słupkach, drzwiach, masce.

 

 

O czym wspomniałem najpierw w zdaniu.

 

Więc nie wiem skąd twój wniosek o

 

300 mikronów to jest 0,3 mm...szok. Tyle szpachli ...

 

 

Co jest po prostu czytaniem bez zrozumienia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli piszesz auto całe szpachlowane, na całości 250-300....to jak mam to rozumieć? Masz pretensję, że się nie domyślam podczas gdy Ty nie domyślałeś się, że w ustach handlarza szpachel "na dachu" oznacza nie przyjeżdżaj z czujnikiem?
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.