Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Elektrozawór znajduje się wysoko pod rurami od kolektora dolotowego, od strony grodzi.

Może być problem z połączeniem tego bez zdejmowania kolektora. Sam elektrozawór trzyma się na zatrzasku, który jest częścią właśnie kolektora. Jak masz zgrabne ręce, to może dało by się go odpiąć (najpierw alternator do zdjęcia).

Jak zdejmiesz osłonę pod silnikiem, to powinieneś to widzieć od dołu.

Opublikowano

Znaczy cały elektrozawór miałem wypięty na boku, zatrzask trzymający go jest urwany. Problem polega na tym ze nie wiem gdzie idzie wężyk z tego elektrozaworu (bo on też jest wypięty), tzn nie wiem gdzie go podłączyć. Więc głównie chodzi mi o to, gdzie podłączyć wężyk podciśnienia który idzie do elektrozaworu. Albo inaczej gdzie jest wejście na wężyk który wchodzi do elektrozaworu.

 

W moim samochodzie cały ten system jest rozłączony, chyba ktoś wymieniał silnik, bo wejść w poduszkach silnika też nie ma na podciśnienie, no chyba ze wymieniane były same poduszki - w co wątpię. Chce to sprawdzić, aby czasem się nie okazało że po prostu ktoś wypiął wężyki a w kolektorze jest np dziura.

  • 2 tygodnie później...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.