Skocz do zawartości

Swap E34 z m50b25 na m52b28 w automacie


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam

Mam pytanie czy jest tu magik który coś takiego już robił.

Bo o ile zmiana samego motoru nie jest problemem i fajnie to wychodzi z manualem i jeździ to ok, to w automacie nic nie mogę znaleść.

Mam fajną wersje e34 tylko ze silnik się już kończy a wszyscy polecają b28 i myśle ze fajnie by było coś zmienić. Tylko ze auto jest w automacie i komputer z m50 i m52 się różnią (inne sygnały) i pytanie jak rozwiązać problem komputera od skrzyni biegów.

Proszę dajcie znać jak by ktoś miał taką wiedzę ewentualnie znał warsztat który by się tym zajmował (mowa o skrzyni).

Dzięki

  • 2 tygodnie później...
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Witam.

Po prostu wymieniasz sam goły słupek. Będzie to poprawnie jeździć.

Po czterdziestce człowiek ma, trochę z osła, trochę z lwa.
Opublikowano

Witam ponownie.

Dla tych co mieli by chęć porwać się na takie wyzwanie:-)

Oczywiście dzięki dla "piotra520" za sugestię.

Tak na początek zrobiłem, goły słupek pod osprzęt m50b25 i pomyślałem że odpalę a potem może znajdę patent na przegranie samych map z m52b28.

Okazuje się ze jest to kompletnie nie możliwe i nic mi to nie da. Ale motor udało się odpalić (no nie było to czego oczekiwałem)

Przezbroiłem to na m52b28 (komputer, wiązka). Silnik działa i to zajebiście aż miło posłuchać ale skrzynia jest głucha tak jak by była w trybie awaryjnym. Jeździć jeździ ale zero reakcji na pedał gazu. 2,5 tyś obrotów i sama zmienia biegi na wyższe, zero reakcji na gaz i kickdown.

Jest tak jak myślałem:-(

No nic pomyślę co dalej może znajdę rozwiązanie jak to skomunikować.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Witam.

Silnik m52b28 bez wiekszych problemów pojedzie na osprzęcie m50tub25. Przeskok w pojemnościach jest naprawdę niewielki żeby sterownik nie dał sobie rady. Pewnie włożyłeś rożowe wtryski i stąd problem. Robiłem mape pod dwa strokery m50b28 i wystarczyło tylko leciutko dolać paliwa żeby była pełna moc.

Po czterdziestce człowiek ma, trochę z osła, trochę z lwa.
  • 11 miesięcy temu...
Opublikowano

Witam

Kończąc temat bo może będzie ktoś robił coś takiego to celem informacji jest wykonalne :-)

Nigdy nie ma czasu o tym napisać lecz by pomóc inny trzeba. Faktycznie trzeba użyć wtrysków od 2,5 (zielone) a nie 2,8 (różowe) i w głowicy zrobić gniazdo pod czujnik temperatury bo 2,5 ma dwa a w 2,8 jest jeden. Głowice są prawie identyczne i jest miejsce na zrobienie tego. Zwiększyłem troszkę dawkę by wolne obroty były i wszystko zagrało.

Pół roku temu znalazłem magika co mi to jeszcze dograł na hamowni i naprawdę da się tym teraz jeździć. Jest różnica, polecam :-)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.