Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam. Od jakiegoś czasu mam problem z zapachem spalin w komorze silnika. Co zdążyłem już zlokalizować to nieszczelności połączenia katalizatora z turbosprężarką - poprawione - nowa uszczelka i obejma. Kolejna nieszczelność - połączanie katalizatora i rury wydechowej - poprawione - dociągnięcie obejmy. Dzisiaj już wiem że wcześniej ktoś grzebał i źle wszystko poskładał. Ale nadal czuć spaliny - szczególnie gdy auto jest po dłuższym postoju. Jednak wracam do sedna sprawy- kolejna rzecz którą ustaliłem dzisiaj - nieszczelność przy dzwigni zmiennej geometrii turbosprężarki. Gdy spryskam miejsce gdzie dźwignia wchodzi w turbo pianą do sprawdzania nieszczelności lecą bańki. Facet co naprawia turbosprężarki u mnie w mieście twierdzi że tam zawsze trochę spalin leci co dla mnie jest bez sensu. Podpowiedzcie proszę czy ma rację? Nie bardzo wiem co robiono wcześniej i co spartolono że dzisiaj mam takie problemy z ustaleniem skąd ten smród spalin. Wygląda jakby naprawiano coś -albo katalizator albo turbo. Poprzedni właściciel nie chce nic powiedzieć. Proszę o pomoc.
Opublikowano
Temat rozwiązany . Turbo do naprawy lub wymiana na nowe. Nieszczelność w miejscu łączenia części zimnej i ciepłej - praktycznie dookoła lecą spaliny. Co myslicie regeneracja czy nowa? Pozdrawiam
Opublikowano
Nowa, bawiłem się w regenerację a skończyło się i tak na nowej. Po regeneracji było ją mocno słychać nie byli mi stanie tego ogarnąć, po założeniu nowej wszystko ok. Inny silnik bo B47.
  • Moderatorzy
Opublikowano
Nowa, bawiłem się w regenerację a skończyło się i tak na nowej. Po regeneracji było ją mocno słychać nie byli mi stanie tego ogarnąć, po założeniu nowej wszystko ok. Inny silnik bo B47.
Ila taka przyjemność (część / robocizna)? Jaki miałeś przebieg?

Będziesz Miał Wydatki

 

 

Opublikowano
128kkm tuż po 3latach pakietu serwisowego(3lata/200kkm), turbina 3.8kpln robocizna coś 2kpln z wycięciem dpfa.
  • 6 lat później...
Opublikowano

F25 2.0D xDrive 184 KM, przebieg 112 kkm.

Turbosprężarka do wymiany, zmienna geometria stoi.

Najpierw awarii uległ nastawnik turbiny, a potem zgrzało zmienną geometrię.

- wymiana na nową Mitsu 3700,- (oryginał 7500, regenerowana 2700,- auto uziemione na kilka dni)

- czyszczenie DPF 

- wymiana oleju w silniku

- robocizna

w sumie 6600,- 

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.