Skocz do zawartości

Sirk77

Zarejestrowani
  • Postów

    68
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    F25 LCI 20d 2k14
    Było:
    F25 35i 2k11
    E83 30d 2k7

Osiągnięcia Sirk77

Współtwórca

Współtwórca (5/14)

0

Reputacja

  1. Tak są. Samochód Już po gwarancji.
  2. Seria 190KM/400nm Różnica spora, teraz czuć, że ten silnik się "zbiera".szczególnie, że przesiadłem się z 35i. http://www.swiatmini.pl/kontakt.html, tak wyszło przy okazji.
  3. Średnie 7.9l po chipie na 218KM/480nm.
  4. 128kkm tuż po 3latach pakietu serwisowego(3lata/200kkm), turbina 3.8kpln robocizna coś 2kpln z wycięciem dpfa.
  5. Nowa, bawiłem się w regenerację a skończyło się i tak na nowej. Po regeneracji było ją mocno słychać nie byli mi stanie tego ogarnąć, po założeniu nowej wszystko ok. Inny silnik bo B47.
  6. To raczej kwestia sekwencji, najpierw read FA potem read SVT I dopiero aktywacja FA, jeżeli zrobisz aktywację FA zaraz po odczycie wtedy wyrzuca błàd.
  7. dlatego ja zawsze podłączam pod kl.30B BTW poniżej schemat dla kl.30(kl.30B obok): https://www.dropbox.com/s/a381q28qc9kpodl/F15%20kl_30.png?dl=0
  8. ja to robię instalując przetwornicę 12V->5V(sprawdzona przetwornica "Przetwornica LM2596 mała imp. zas. DC-DC Z127"), 12V biorę z modułu podświetlania centralnego, przewód usb wyprowadzam podsufitką bezpośrednio do kamery. jedyne wyzwanie to znaleźć odpowiedni pin w konektorach modułu podświetlania centralnego i wlutować się w płytkę, a w Twoim przypadku trzeba szukać terminala kl.30(ciągłe 12V). ja zawsze podłączam do kl.30B. wyślij na priva VIN to poszukam Ci pinu/bezpiecznika z kl.30,
  9. Wystarczy ista, jest tam funkcja serwisowa żeby cofnąć klocki.
  10. Dzięki Panowie, pewnie macie rację, ale nie było czasu na zabawę w procedury BMW. Finał byłby pewnie taki, że i tak bym zapłacił co najmniej tyle co w niezależnym serwisie. Poszedłem nieco innym torem: 1. Turbina do regeneracji na oryginalnych częściach 2. DPF do wywalenia 3. + chip(i tak miałem go wcześniej w planach)
  11. tak dzwoniłem do bmw a na ich dobrą wolę nie bardzo można liczyć, samochód już się naprawia.
  12. Finał jest taki, że turbina do regeneracji a dpf do wywalenia, żeby było ciekawiej na dzień przed awarią skończył się pakiet naprawczy.
  13. no to dopadł mnie też "błąd napędu"! jak odpalę silnik to zaczyna nim szarpać i próbuje ruszać dźwigienką od turbo, ale bezskutecznie. czy można to jakoś przeczyścić samemu bez wyjmowania turbiny czy tylko przez mechanika, wyjęcie i czyszczenie??? to co dziwne stało się podczas jazdy, po przejechaniu ok.10km, potem załączył się błąd i ograniczenie mocy, po jakimś czasie nierówna praca silnika! a jeździłem benzyną i zachciało się zmienić na ekonomicznego diesla! :mad2:
  14. W 2017-2 A1 już będzie. Dla mnie najfajniejsze jest RTTI - bieżące info o korkach.
  15. podłączam się do tematu, techniczne pytanie dla F25, czy jest sens dokupić taką samą oponę, ale nową czyli bieżnik 8mm? reszta opon ma bieżnik 6mm. pytanie pod kątem poprawności działania XDRIVE! pytam, bo przebiłem oponę jest już nienaprawialna, mam teraz 2 rozwiązania: A - dokupić 1 nową oponę ten sam model co reszta B - kupić cały komplet nowych opon(oczywiście minusem jest cena) niestety nie znalazłem takiej samej używanej(NOKIAN 245/50/18 WR AR3 104V XL), bo to by było najlepsze rozwiązanie!
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.