Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam, mam problem ponieważ w moim m52b28 znika olej pomimo ze jest szczelny i myślę nad remontem lecz z tego co wyczytałem na forum silnik może brać olej przez ubytki nikasilu na cylinrach które są nim pokryte a nałożenie nowej warstwy jest bardzo kosztowne i nieopłacalne. Jak wiadomo silniki te wychodziły na aluminiowym bloku(taki mam) oraz na żeliwnym i teraz moje pytanie - czy silniki m52b28 z blokiem aluminiowym i żeliwnym różnią się tylko i wyłącznie blokami czy gratami w silniku też? pytam ponieważ jeśli bym zrobił remont i okazałoby się ze to wina bloku to chciałbym włożyć żeliwny jeśli jest to możliwe.
Opublikowano

Żeliwo wychodziło na rynki USA, Kanadę, pewnie jeszcze gdzieś. Ogólnie tam gdzie paliwo miało dużo siarki.

 

Nowsze m52b28 mają stalowe tuleje bo nikasil nie dawał rady. Jeśli to jest przyczyną to szukaj słupek z tulejami normalny aluminiowy. Żeliwo będzie ci ciężko znaleźć.

Co do części do wejdź na realoem i sprawdz numery czy są te same

szukam

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.