Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam wszystkich

Od pewnego czasu mam taki problem w samochodzie a mianowicie podczas jazdy samochód zaczyna szarpać i zaczyna migać kontrolka pośluzgu samochodu. Szukam troszkę w Internecie i dowiedziałem się że może to być spowodowane uszkodzeniem uszkdkzenjem czujnika ABS bądź czujnik położenia wału korbowego. Proszę Was o informacje czy spotkaliście się z takim problemem? Czy może macie jakieś inne pomysły na rozwiązanie tego problemu?

 

Pozdrawiam serdecznie

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Tak mamy pomysł, trzeba podpiąć pod komputer żeby wiedzieć co wymienić :8)

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

Opublikowano

Być może koronka od czujnika ABS jest zbyt blisko czujnika i powoduje takie przerywanie.

Gdzieś na youtube jest filmik, w którym gość opisuje jak korozja zbliża koronkę do czujnika. Wystarczy podłożyć podkładkę pod czujnik i wszystko wraca do normy.

 

Edit:

Ok, znalazłem

Opublikowano
Co to za rzeźba z tą podkładką, kupujesz nowe koronki + czujnik bo jeżeli szarpie to już po czujniku i po problemie.
Opublikowano
Witam wszystkich

Od pewnego czasu mam taki problem w samochodzie a mianowicie podczas jazdy samochód zaczyna szarpać i zaczyna migać kontrolka pośluzgu samochodu. Szukam troszkę w Internecie i dowiedziałem się że może to być spowodowane uszkodzeniem uszkdkzenjem czujnika ABS bądź czujnik położenia wału korbowego. Proszę Was o informacje czy spotkaliście się z takim problemem? Czy może macie jakieś inne pomysły na rozwiązanie tego problemu?

 

Pozdrawiam serdecznie

 

Czy poświęciłeś chociaż 10 min na przeszukanie forum. Sam ten problem opisywałem viewtopic.php?f=70&t=221143&start=15

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Tak, komputer pokaże, z którym kołem jest problem, jak nie przez błędy to przez odczyty prędkości poszczególnych kół.

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

Opublikowano
Tak, komputer pokaże, z którym kołem jest problem, jak nie przez błędy to przez odczyty prędkości poszczególnych kół.

:cool2:

Opublikowano
Witam, ostatnio miałem taki sam problem z moją E90. Oddałem samochód do renomowanego warsztatu BMW(nie ASO). Po podłączeniu pokazało błąd odczytu tylnej osi. Mechanik zdiagnozował to jako korozja tylnych półosi(podobno typowy problem E90). Do wymiany były tylne koronki które znajdują się na półosiach.(https://archiwum.allegro.pl/oferta/koronka-pierscien-abs-tyl-bmw-3-e90-e91-e92-e93-i6760115243.html) Całość naprawy to jeden dzień roboczym, ponieważ trzeba wykręcić tylne półosie, zdjąć stare koronki, oczyścić półosie, zamontować nowe i potem to wszystko złożyć. Po wymianie koronek problem zniknął. Koszt naprawy to jakieś 400-500zł. Pozdrawiam.
Opublikowano

Oczywiście też można to zrobić tak jak proponuje:

Być może koronka od czujnika ABS jest zbyt blisko czujnika i powoduje takie przerywanie.

Gdzieś na youtube jest filmik, w którym gość opisuje jak korozja zbliża koronkę do czujnika. Wystarczy podłożyć podkładkę pod czujnik i wszystko wraca do normy.

 

Edit:

Ok, znalazłem

 

Tylko pytanie czy później trakcja będzie pracowała równie efektywnie jak przed wystąpieniem błędu.

Opublikowano
Witam, ostatnio miałem taki sam problem z moją E90. Oddałem samochód do renomowanego warsztatu BMW(nie ASO). Po podłączeniu pokazało błąd odczytu tylnej osi. Mechanik zdiagnozował to jako korozja tylnych półosi(podobno typowy problem E90). Do wymiany były tylne koronki które znajdują się na półosiach.(https://archiwum.allegro.pl/oferta/koronka-pierscien-abs-tyl-bmw-3-e90-e91-e92-e93-i6760115243.html) Całość naprawy to jeden dzień roboczym, ponieważ trzeba wykręcić tylne półosie, zdjąć stare koronki, oczyścić półosie, zamontować nowe i potem to wszystko złożyć. Po wymianie koronek problem zniknął. Koszt naprawy to jakieś 400-500zł. Pozdrawiam.

 

Robisz sam i zamykasz się w kwocie 120 z czujnikami (używkami). Z tym jednym dnie to trochę przesada :wink:

Największy problem bez pneumatyka może być z nakrętka nr 4 http://pl.bmwfans.info/parts-catalog/E90/Europe/320i-N46/L-N/oct2006/browse/rear_axle/side_shaft_wheel_bearings/

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.