Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Pękła mi tylna sprężyna zawieszenia - standard. Ostatnio chciałem ją wymienić, mam drugą, ori używaną, też z zielonym paskiem (tak jak stara), tyle że pochodzi bodajże z sedana, ale to chyba bez różnicy? Problem w tym, że po odciągnięciu wahacza nowa sprężyna w żaden sposób nie chce wejść. Odciągnąłem wahacz lewarkiem tak, że aż pękł mi przy tym łącznik stabilizatora, a sprężyna nadal nie chce wejść. Nie wydaje się żeby była wiele wyższa od starej - różnią się o jakieś 2-3cm, tyle że stara nie ma ostatniego zwoju więc oczywiste że jest krótsza. Dlaczego może się tak dziać? Przecież sprężyna powinna spokojnie wejść, nawet bez odkręcania łącznika stabilizatora, tymczasem u mnie nie chodzi nawet mimo że go nie ma. Lekka pochyłość terenu na którym stało auto chyba nie powinna mieć znaczenie bo zawieszenie jest niezależne? Miał ktoś podobny problem?
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Wydaje mi się jednak, że w sedanie są dłuższe sprężyny, stąd ten problem.

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Wiem, zapytaj na czescidobmw.pl, na pewno doradzą.

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.