Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam. Panowie zmieniłem ostatnio żarnik w lewej lampie w E92 2010r lci bixenon bez skrętu. Od tamtej pory lampa zaczęła parować... Wszystko zostało na pewno odpowiednio złożone. Czy może jeśli było to pierwsze otwieranie lampy mogła uszkodzić się jakaś uszczelka? Jakieś rady? :(
Opublikowano
Któryś z zatrzasków klapki został uszkodzony lub po prostu została niedomknięta. W przypadku uszkodzenia zatrzasku można go pospawać. Lepiej napraw to jak najszybciej bo po wielokrotnym parowaniu niestety zostają widoczne ślady na kloszu od środka a reflektory są tak debilnie zaprojektowane w BMW że praktycznie nie da się ich wyczyścić od środka - jak się pobrudzi to kup se pan nowy:)
Opublikowano
Któryś z zatrzasków klapki został uszkodzony lub po prostu została niedomknięta. W przypadku uszkodzenia zatrzasku można go pospawać. Lepiej napraw to jak najszybciej bo po wielokrotnym parowaniu niestety zostają widoczne ślady na kloszu od środka a reflektory są tak debilnie zaprojektowane w BMW że praktycznie nie da się ich wyczyścić od środka - jak się pobrudzi to kup se pan nowy:)

 

Mowa o tej klapce po zdjęciu nadkola na bodajże 5 śrub?

Opublikowano
Obstawiam że wymieniałeś żarnik podczas gdy powietrze było wilgotne? pod chmurką lub nieogrzewany garaż, może padał deszcz? Skoro twierdzisz że wszystko dobrze poskładane to prawdopodobnie "zamknąłeś" we wnętrzu lampy wilgotne powietrze, stąd para. Miałem dokładnie taki sam przypadek (wymiana podczas mżawki), po kilku dniach użytkowania wilgoć odparowała i nic nie paruje do tej pory. W klapkach mam tylko po jednym sprawnym zatrzasku a mimo to lampy są szczelne.
Opublikowano
Jak już jest zaparowana to prawdopodobnie będziesz musiał ją ususzyć, teraz jest dość wysoka wilgotność powietrza więc mogło się nazbierać podczas wymiany.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Nie ma takiej opcji, żeby od wymiany żarówki dostało się tam tyle wody żeby lampy zaparowały. Każda lampa ma odpowietrznik, którędy ma uciekać właśnie wilgoć. Skoro paruje to znaczy że musi sporo tej wody się dostawać. Albo źle coś złożyłeś, albo zbieg okoliczności i akurat gdzieś się rozszczelniły, albo lampa wcześniej już parowała, tylko nie zwracałeś na to uwagi.
Opublikowano
Zdziwiłbyś się... wystarczą "gorące" wilgotne ręce, w połączeniu wilgotnym powietrzem i do lampy dostanie się wystarczająca ilość wody aby podczas świecenia osadzała się się na szybie reflektora. Odpowietrznik jest i właśnie przez niego po kilku dniach w mojej lampie woda wyparowała
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
No dokładnie. Jeżeli pojawiła się tam jakaś parka podczas wymiany żarówki to odparuje. Przecież kolega nie wlał tam szklany wody przy wymianie. Daj tej lampie dwa dni. Jak będzie horzej to coś jest nie tak.
  • 4 tygodnie później...
Opublikowano
Panowie dzisiaj dopiero od tamtej pory miałem czas umyć auto i niestety klosz zaparował ponownie... Sprawdzę jutro jeszcze raz czy na pewno dobrze jest zamknięta ta klapka lampy i wysuszę ją w środku, ale co jeśli to nie pomoże?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.