Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

A co Ci się dzieje?

 

Jeśli coś ci trochę wyje pod maską to zanim zabierzesz się za pompę najpierw sprawdź rolki napinacza i prowadzące paska osprzętu. U mnie wyły 2 rolki i po 3 m-cach od wymiany znowu któraś wyje. Gówno straszne.

Opublikowano
No właśnie coś delikatnie wyje, szczegolnie slychac na wolnych obrotach, i mam wrażenie, że kiera mi troche ciężej chodzi, a zeby bylo ciekawiej to ostatnio mialem wymieniany przewod wspomagania , bo niby sam strzelhgl u mechanika, ktory akurat robil mi w aucie co innego, ciekawe czy oni nie zatarli troche tej pompy. A jaki masz przebieg w aucie?
Opublikowano

Mam dopiero 70 000 km, ale wyło mi już od dawna i też podejrzewałem pompę .Sprawdź sobie rolki, nawet jeśli to nie one to nie jest to kosztowne. Możesz np. Zdemontować i sprężonym powietrzem je rozpędzić na duże obroty - wyraźnie będzie słychać jeśli będą łożyska zużyte.

Dało mi do myślenia, że po zgaszeniu klimy wycie ustawało - mniejsze obciążenie na pasku.

Opublikowano
Chyba nie ma takiej możliwości. Wejdź sobie na realoem i wpisz swój win. Następnie poszukaj paska osprzętu to zobaczysz napinacz z rolką, albo dwoma i dodatkową rolką prowadzącą, albo bez w zależności od wersji. Minimum to dwurolkowy napinacz.
  • 3 tygodnie później...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.