Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam tak jak w temacie moja bmw normalnie skreca sama na drodze czym większe nierówności tym gorzej

Nie mogę puścić kierownicy, czy to normalne w tych e46?

Czy szukać czegoś albo wymienić coś?

To już któryś temat mój z kolei ale idzie zima i chce furmanke porobić na cacy

A i jeszcze jedno pytanie żeby już nie zakładać nowego tematu

Przymierzam się tez do wymiany tarcz i klocków tylnych

Yyy czy mam odrazu wymienić szczęki do rręcznego czy zostawić narazie?

Póki co to reczny dobrze trzyma

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Zależy jakie nierówności, ale ogólnie nie powinien skręcać, bynajmniej nie kojarzę żeby taka sytuacja miała miejsce u mnie, ale może za rzadko puszczam kierownicę podczas jazdy :wink: do sprawdzenia zawieszenie i luz na przekładni kierowniczej. Osobiście przy zmianie tarcz zmieniłbym szczęki razem z zestawem naprawczym. Dla sportu niby można rozbierać dwa razy, ale raczej nie warto na tym oszczędzać, dodatkowe części nie są drogie.

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

Opublikowano
Jak jest rozjechana geometria kół, to samochód po przejechaniu nierówności ucieka w lewo lub w prawo. Po pierwsze, sprawdzić i wymienić uszkodzone części zawieszenia i ustawić geometrię.
Opublikowano

Kiedyś miałem podobny problem, tez zucalo samochodem na koleinach tylko na 17x225 na zimowkach nic 16x205 czytałem kilka tematów i niby tak mają e46 "niby" :mrgreen: u mnie aż tak fest nie zucalo zrobiłem geometrie i dalej było jak przed olalem to bo jak już napisałem e46 tak "maja" po kilku miesiącach wymienilem wachacze bo zaczęło wydawać dziwne odgłosy. Sprawdziłem na stacji diagnostycznej (tam gdzie robili geometrie) i jaka diagnoza?, sworzeń wachacza ma minimalne luzy. Gościu powiedział ze z takimi luzami można jeszcze jeździć, jakoś te dziwne dźwięki z zawieszenia no i jeszcze ten sworzeń mnie nie przekonały by olać sprawę.

Wymieniłem i wszystko jak ręką odjoł. :cool2:

Także ja bym zaczął od sprawdzenia na stacji diagnostycznej kosztuje to "na flaszke" a sprawdza pożądanie zawieszenie.

Kupie listwe oslaniajaca próg stahllgrau metalic (400) strona kierowcy sedan 2002rok

721015571

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Specjalnie dzisiaj wyjątkowo puszczałem kierownicę :wink: i lekko skręca w lewo na wybojach, pasuje to faktycznie do sworznia wahacza, bo jak kupiłem auto (ponad 6 lat temu) to na przeglądzie diagnosta powiedział, że jest lekki luz na sworzniu, więc kupiłem wahacze lemfordera i czekałem aż coś zacznie się dziać. Niestety nic się nie działo i na każdym następnym przeglądzie pytałem o to i podobno luzu brak..więc wahacze kurzą się dalej :o

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

Opublikowano
No u mnie ten luz był naprawdę minimalny ale doszły jeszcze te zgrzyty a to już fajnie nie wyglądało słychać było w środku a jeszcze bardziej na zewnątrz.

Kupie listwe oslaniajaca próg stahllgrau metalic (400) strona kierowcy sedan 2002rok

721015571

Opublikowano

Jeżdżę na 225/17 i objawów brak. Wiadomo że koleiny to trzeba trzymać kierownice ale dziury normalnie w miarę. Nie zmienia pasa sam.

Wahacze i tuleje z przodu mam świeże.

 

Do tego warto drążki sprawdzić i wymienić jak słabe

szukam
Opublikowano

kurde chłopaki dziękuje wam za pomoc jeszcze chwila a wszystko będę sam ogarniał i robił

choć mechanikiem nigdy nie byłem

Opublikowano

miałem to samo, nawet po ustawieniu geometrii, wina była taka że miałem opony przód 225/40/18 tył 255/35/18

wróciłem do 205/55/16 i już jest ok

 

Pan na geometrii powiedział mi że to normalne przy takich oponach jest szeroka i na nierównościach auto myszkuje szukając "prostej" "równej" drogi.

 

wydaje mi sie że to też przyczyna napędu na tył, w przednio napędowcach przód wyciąga cię z nierówności i tak tego nie czuć.

-->BMW E46 320d 196km 432nm

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.