Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Niecały miesiąc temu wymieniłem oringi przy wymienniku, który jest na dole przy chłodnicy. Oringi nowe z ASO, po dwóch tygodniach franca zaczęła przez nie cieknąć. Macie jakiś patent na to? Wolałbym uniknąć wynalazków typu uszczelniacz do chłodnic itd :D Chodzi oczywiście o to:

http://www.realoem.com/bmw/enUS/showparts?id=FB32-EUR-11_1999_E53_BMW_X5_44i&diagId=17_0181#17101439140

Opublikowano

pewnie zle przy montażu założyli... ale, pocieszę Cię:

 

miałem kiedyś w E65 4.4 333 KM, i byłem zmuszony wymienić praktycznie cały układ chłodniczy, co nie wymieniłem i się doszczelniło układ to w nowym (najsłabszym) miejscu pojawiał się wyciek... POWODZENIA :cool2:

Opublikowano
Wymieniałem własnoręcznie i od razu miałem wrażenie, że ten wymiennik wszedł zbyt lekko, ale uznałem że skoro oringi są nowe i oryginalne to może tak ma być :mad2:
Opublikowano

Sa dwie opcje

Ja stosuje obie zaleznie od sytuacji

 

Pierwsza to kupoc grubszy oring niz ori, zrobilem tak pare lat temu w wysprzegliku w motorze (dziala on na zasadzie tloka gdzie oring uszczelnia) i lata

 

Drugi to poprawic oringi silikonem, ten sposob zastosowalem jak zakldalem rurki z nowymi ori prongami, ale weszly tak ciasno ze i tak podejrzewam ze by trzymaly

 

Oring byl smarowamy przed montażem?

 

Ja narazie odpukac mam spokoj, ostatni wyciek w lipcu prkniety wezyk z tylu silnika tam gdzie go sciskala opaska

Opublikowano
Przeleciałem go płynem chłodniczym przed montażem, chłodniczka weszła w ten plastikowy element trzymający ją do chłodnicy zupełnie bez żadnego oporu.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.