Skocz do zawartości

Nie pali na gorącym - czujnik temperatury płynu? e46 318i


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Witam,

 

moja beemka (318i plus LPG) nie pali na gorącym silniku, kręci i kręci ale bez skutku, dopiero jak trochę ochłodnie wtedy da się ją odpalić. Nie ma problemu z opalaniem na zimnym silniku.

Wrzucam zdjęcie z live data z interfejsu, czujnik temperatury płynu na silniku pokazuje non stop -33 C, może to być przyczyną problemów z odpalaniem?

Dodam jeszcze, że wskazówka pokazuje normalnie tzn. w połowie skali przy nagrzanym silniku

 

https://zapodaj.net/0d9679933a1b8.jpg.html

 

Dzięki za pomoc

Edytowane przez Stalker12
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Jaki silnik? N42/46 czy M43? Rozumiem, że błędów brak?

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Masz trzy czujniki, położenia wału i dwa wałka rozrządu, w takim przypadku polecam wyciągać po kolei, w kolejności od najłatwiej dostępnego, schładzać gdy silnik jest rozgrzany i nie może odpalić, jak odpali to masz "winnego". Osobiście celowałbym w czujnik położenia wału.

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

Opublikowano
Dzięki za spostrzeżenia maniek, co do czujnika położenia wału to już go podmieniałem i nic się nie zmieniło, podobnie z czujnikiem wałka (przynajmniej jednym z nich) bo przyznam szczerze, że nie wiedziałem, że są dwa - na pewno są dwa w M43? pytam, bo nie mogę się doszukać na realOEM. A co sądzisz o tym czujniku temperatury, który pokazuje non stop wartości ujemne?
  • 4 tygodnie później...
Opublikowano
Panowie, po wielu zmaganiach ws. problemu opisanego w pierwszym poście znalazłem przyczynę - pompa paliwa, po jej podmianie pali na dotyk, jak zły :)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.