Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

ja kupilem i w moim przypadku dziala (skasowalem nim bledy airbagu), posiada tez opcje live-data do odczytu chwilowych parametrow pracy silnka: temp, obr, katy wtrysku, przeplywka itp. itd....

ale nie laczy sie z 330cd :(

Opublikowano

Czyli co ? - niezła maszynka ?

 

Warto kupić ?

 

Proszę również o szersze info użytkowników

 

Pozdr.

BMW = Będziesz Musiał Wyprzedzać :-)
Opublikowano
Halo koledzy - nikt nie testował tego urządzonka ? - myślę że wielu uzytkowników dowiedziałoby się czegoś więcej o tym ustrojstwie ;)
BMW = Będziesz Musiał Wyprzedzać :-)
  • 4 tygodnie później...
Opublikowano
koniecznie daj znać i napisz czy warto wydać kase na to ponieważ też przymierzam się powoli ................... :roll:
BMW = Będziesz Musiał Wyprzedzać :-)
Opublikowano

Chyba nie zadzialalo.. :roll:

Zauwazylem, ze to tylko interfejs i program trzeba sobie "znalezc". Ma ktos juz moze Carsoft w jakiejs rozsadnej wersji?

Opublikowano

HeHe

Panowie ja mam tacho 2 od Viakena ( interfejs do liczników ) działa super . Można nim dużo więcej . HeHe

Tylko kilka porad dla niewtajemniczonych :

- Najlepszy system do interfejsów to win98 , na nowszych są problemy ,

- w niektórych laptopach port RS jest wirtualny i działa jako USB , fizycznie wygląda jak zwykły RS a w oprogramowaniu wew. co innego , wtedy mało co działa , w Dosie nie ma szans , mi nie wyszło ,

- Pan Viaken nie daje żadnego oprogramowania , trzeba szukać samemu , a może ktoś podpowie gdzie i co można znaleźć do tych interfejsów !?

- nowe laptopy nawet jak mają RSa to w niektórych nie można wgrać Win98 , np. HP Omnibook 4500 , stary win w nim nie śmiga a Dos owszem ,

- większość oprogramowania z netu to demo i kto nie załapie straci kupę nerwów , myśląc ,że przyczyna w sprzęcie .

Opublikowano
ta przejsciowka jest do niczego nie posiada przerwan ktore sa wymagane do transmisji szeregowej, jedynie nadaje sie karta PCMCI z portem szeregowym RS-232 koszt okolo 120zl, widzialem na e-bay ten interface z pełnym oprogramowaniem za 280zl oraz specjalnie dedykowany dla wszystkich BMW za 400zl
Opublikowano

Do pracy Pod Windowsem powinno działać , w Dosie nie pójdzie .

Bardziej uniwersalny , ale drogi , jest ten :

http://www.viaken.pl/sklep.php?lang=pl&kat=15&prodid=47

można go kupić jak ktoś chce zainwestować .

Co do tych z USB to dokładnie nie pamiętam ale u mnie były problemy z napięciem , z gniazda USB ponoć max można wyciągnąć 5V przy RS 232 jest chyba więcej . Jak kiedyś programowałem centralę alarmową to był komunikat o niskim poziomie napięcia , na zwykłym RSie działało .

Opublikowano

W zwiazku z kolejnymi zapytaniami pozwolilem sobie na dokladniejszy opis tego interfejsu.

W przypadku BMW dziala on na Carsofcie 6.1 lecz jest sprzedawany bez oprogramowania – ale to nie problem bo można sciagnac z internetu. Nie wiem, bo mnie to nie interesuje jak jest w przypadku opli i vag. Na forum Viakenu sa linki jaki soft i gdzie szukac (tam tez można uzyskac wiecej informacji na temat tego fejsu).

Wracajac do carsoftu – to o ile polaczy się on z modulami samochodu to pokaże w jakim module sa bledy. Po przeprowadzeniu szczegółowego testu dostajemy opis bledu, jaka czesc, nr itp. Warunkiem jest tylko czy komp połaczy się z modulem. U mnie laczy się ze wszystkim co mam, ale w przypadku trojki z 03r polaczyl się tylko z modulem ABSu – a według producenta face obejumuje samochody do 2004r.

Oprocz bledow można kasowac oil/inspection, szczytac przebieg z LCM, przeprowadzic proste kodowanie, sprawdzac chwilowe wartosci pracy silnka, predkosc, napiecia, temperatury itp. Najlepiej to sciagnac soft, zainstalowac i zobaczyc co się da zrobic – face nie jest do tego potrzebny.

Soft bez problemu instaluje się pod xp. Dziala w polaczeniu z PC i laptopem. Do laptopa zwykla przejsciowka USB/com (ja dalem 30zl).

Czy warto było go kupic? Mysle ze tak. Zanim go kupilem byłem dwa razy na kompie – KTS bosh i wydalbym 100zeta gdybym się nie umowil ze jeśli nie wykasuja bledu to nic nie place. A w moim przypadku kts się nie sprawdzil, za pierwszym razem pokazywal blad kurtyny – która sam wczesniej wymienilem. Potem znajomy sprawdzil mi glowny modul airbagu (chyba nawet usunal crasha), wiec pojechalem znowu na test i tym razem kts twierdzil ze jest blad napinacza – a nie był strzelony. Wtedy kupilem ten soft i wzialem sprawy w swoje rece. Soft pokazal dwa bledy, kurtyny i za duzej rezystancji na +, z kurtyna wiedzialme ze jest wszystko ok. wiec sprawdzilem kleme. Okazalo się ze nabój był strzelony a klema tak sprytnie zlozona ze wygladala ok. Po podlaczeniu rezystorka, blad klemy i kurtyny znkina, kotrolka zgasla i wszystko jest OK.

  • 11 miesięcy temu...
Opublikowano

Panowie

Ja mam E32 750 z 88r.

U mnie CARSOFT 6,1 Łączy się ale mało co pokazuje, "przeważnie module not responde", niestety również w DME1 i DME2. O wykasowaniu inspekcji też nie ma mowy. Panowie z Viakena zapewniaja o pełnym wsparciu, ale tak naprawdę jak już kupiłeś narzędzie to mają to w D..... O tym że jest to sprzet bez oprogramowania dowiedziałem się również po zakupie.

Niestety kontakt mailowy i telefoniczny nic nowego nie wniósł, poza zdziwieniem: nie działa?...a u mnie działa!!!

Linki na forum Viakena wiodą na Rosyjską stronę lub inne manowce gdzie jest kupa oprogramowania ale nie koniecznie kompletnego, i bez informacji którego uzyć do którego auta.

Michał 750
  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano

Witam, ponieważ cały czas mam problem który opisywałem w drugim temacie, mógłby mi ktoś powiedzieć jakie dokładnie moduły powinien mi sprawdzić carsoft 6.1 w e30 1.6i z '91 ??

 

nie mam problemu by mój interfejsc działał z VAGiem albo innymi natomiast z moją e30 walcze i walcze. I jestem wkurzony bo coś zainwestowałem a do tego dużo czasu.

 

Pozdrawiam

 

Jak ktoś jest z Poznania i okolic to chętnie bym przetestował czy działa u niego!!

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.