Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam wszystkich serdecznie.

Jestem tutaj nowy na forum, posiadam BMW E61 530D z silnikiem diesla 231 koni, mam duży problem ze skrzynią automatyczną. Olej został wymieniony w skrzyni automatycznej, problem polega na tym, że jak włączymy bieg wsteczny lub pierwszy bieg samochód nadal jedzie tak jak byśmy puszczali powoli sprzęgło z hamulcem wciśniętym. Samochód nie ma żadnych błędów w skrzyni. Byłem u mechanika powiedział, że to sprzęgło hydrokinetyczne, w co nie wierzę, powiedział cenę 700 funtów. Samochód czasem działa jak powinien ale rzadko. Nie występują objawy falujących obrotów na autostradzie. Dziękuję za wszystkie odpowiedzi pozdrawiam Piotrek.

Opublikowano

Nie rozumiem pytania ? Ty naprawde kolego jesteś nowy.

No i nie znasz sie na skrzyniach automatycznych.

Samochód zawsze Ci sie bedzie powoli toczył jak wrzucisz bieg przód

lub tył :D :D

Opublikowano
To ja chyba języka polskiego nie znam . Albo ty nie wiesz o co mi chodzi jeżdżę tym samochodem rok i wiem jak automat ma działać . Masz wsteczny że by zatrzymać 231 koni muszę wyłączyć na pozycję N że by nie walnąć w drugi samochód na parkingu to samo jak mam pierwszy bieg już tak pomału nie rusza samochód jak w czesniej tylko dość szypko . Nie wiem jak można to wytłumaczyć nawet jak bym nagrał film to byś nie zrozumiał.
Opublikowano

Ja mam 270km i nie musze włączać N zeby w nic nie walnąc :D

Przy parkowaniu ciasnym wiadomo ze uzywasz tylko hamulca i pozycji R D

Na hamulcu to ja zużyte gumy pale.

Jak czujesz ze ci po prostu mocniej ciagnie przy włączenia biegu bo pewnie o to ci chodzi,

to moze program skrzyni ?

Trudno zdiagnozowac jak nie pokazuje błędu.

Opublikowano

@ Nissangtr2017 jeśli Ty używasz pozycji N do zatrzymania, to śmiem twierdzić, że nie wiesz jak ma działać automat! :duh:

Do zatrzymywania służy hamulec, względnie pozycja P. W pozycjach R i D na równej i niepochylonej nawierzchni auto musi się poruszać. Jeśli tak się nie dzieje, to znaczy że jest problem.

Pozycji N nie powinno się podczas eksploatacji auta praktycznie w ogóle używać.

To, jak szybko, samochód rusza z miejsca zależy od tego jak operujesz pedałem hamulca. Nowa adaptacja nic tu nie da.

P.S.

Dobrze, że przynajmniej do nie znajomości języka polskiego się przyznałeś, bo faktycznie to co i jak napisałeś trzeba kilka razy przeczytać by cokolwiek z tego wywnioskować.

Opublikowano
Ja mam 270km i nie musze włączać N zeby w nic nie walnąc :D

Przy parkowaniu ciasnym wiadomo ze uzywasz tylko hamulca i pozycji R D

Na hamulcu to ja zużyte gumy pale.

Jak czujesz ze ci po prostu mocniej ciagnie przy włączenia biegu bo pewnie o to ci chodzi,

to moze program skrzyni ?

Trudno zdiagnozowac jak nie pokazuje błędu.

Gościu co się zajmuję naprawą tych skrzyni powiedział mi że sprzęgło hydrokinetyczne do wymiany tak zwany lock up w konwerterze. I nie wiem czy mam mu zaufać dla tego założyłem ten temat ale widzę że tu chyba ty tylko zajazyles o co kaman. Tak jak piszesz palenie gumy umnie jest taki efekt że przy wciśniętym hamulcu i pedał w podłogę obroty silnika są na 900 i trzepie Budą samochód w miejscu stoi,mój mechanik sam był zdziwiony Czemu nie pali gumy ręce opadają bo dawać za sam konwerter 700 funtów do tego po regeneracji się nie opłaca lepiej kupić nowy za taką samą kwotę . Jak byś coś wiedział co mogło się zepsuć był bym bradzo wdzięczny pozdrawiam.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.