Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Witam!

 

https://www.otomoto.pl/oferta/bmw-seria-3-328i-330i-3-0l-skora-xenon-serwisowana-oplacona-niski-przebieg-ID6z8Szx.html

 

Jestem po 3-krotnych oględzinach, raz sam, drugi raz z blacharzem, trzeci raz ze znajomym co pracował w serwisie BMW (ma dużą wiedzę wbrew opinii o ASO).

Niewątpliwe plusy tego auta, to, że jest całe w ori lakierze - mierzyłem osobiście, wszędzie 100-120.

Sprawdzony przebieg w BMW Olszowiec przez sprzedającego.

Auto już uderzone, więc wiadomo skąd cena.

Wnętrze jak nowe, poza jednym przetarciem na fotelu od klucza, czy czegoś.

Rocznik :)

 

Po tym wszystkim co się naoglądałem to o wiele bardziej przemawia do mnie to auto....

 

Naprawa blacharsko-lakiernicza wyceniona +- na 5000 zł:

-wstawienie pasa i prostowanie błotników 1500 zł

-1800 zł dobry lakiernik (blacharz mówił, że ma też takiego za 1200 zł)

-ori pas tylny 1300 zł (przy zakupie używanego dochodzi cena blacharza za wyciągnięcie pasa z części używanej)

-reszta części, zderzak, klapa, plastiki, lampa

 

Znajomy z ASO naliczył napraw za ok 6tys, m.in.:

-Zgięty przedni wahacz (nie zgadzają się odstępy do drążków pomiędzy wahaczami)

-wyciek z pod uszczelki pokrywy zaworów

-wyciek z simmeringu wału silnika od strony skrzyni biegów

-łożysko oporowe

-napinacz paska wielorowkowego

-mówił, że profilaktycznie przy wymianie oleju mam wymienić napinacz łańcucha rozrządu (prosta wymiana)

-koło pasowe wału pordzewiałe, więc musiałbym też pomyśleć o wymianie

-tylna belka przyrdzewiała, mówił, że w przyszłości też bym musiał pomyśleć o wymianie, bo przy ustawianiu geometrii tyłu może być problem, a do czasu jak nie będzie trzeba tego robić, to nie ruszać

 

Ciągle załącza się DSC przy wolnej jeździe, znajomy mówi, że może to być wina geometrii przez wahacz, może być coś nie tak z kołami, albo może być zabrudzone któreś z łożysk - błędu na kompie nie pokazuje.

 

Znajomy powiedział, że te usterki to norma i te ok 6 tys to i tak nie jest źle, bo praktycznie w każdym używanym aucie wynajdzie coś na podobną kwotę.

 

Myślicie, że warto?

Edytowane przez Cris91
Opublikowano

========================================

VIN: WBAVA33538FV66378

Type code: VA33

Model: 328I ML (USA)

E-F-R series: E90

Series: 3

Type: LIM

Steering: LL

Doors: 4

Engine: N52K

Displacement: 3.00

Power: 172 (234 hp)

Drive: HECK

Transmission: MECH

Paint code: A22 - SPARKLING GRAPHITE MET

Upholstery code: KASW - SENSATEC/SCHWARZ

Prod.date: 2007-09-24

S1CA SELECTION COP RELEVANT VEHICLES

S2BW BMW LA wheel, double spoke 268

S3AP Windscreen with grey wedge

S4AG Interior trim finishers Titanium matt

S5GA Preparation alarm system

S6FL USB/audio interface

S8SP Control unit COP

S240 Steering wheel, leather

S249 Multifunction f steering wheel

S403 Glass roof, electrical

S431 Interior rear-view mirror with auto dip

S441 Smoker package

S465 Through-loading system

S494 Seat heating driver/passenger

S497 Centre armrest, rear

S520 Fog lights

S521 Rain sensor

S522 Xenon Light

S534 Automatic air conditioning

S544 Cruise control with brake function

S548 Kilometre speedo

S563 Light package

S640 Preparation f tel.installation universal

S645 BMW US Radio

S663 Radio BMW Professional

S676 HiFi speaker system

S693 Preparation BMW satellite radio

S694 Provisions for BMW 6 CD changer

S818 Battery master switch

S823 Hot-climate version

L838 NATIONAL VERSION CANADA

S845 Acoustic fasten seat belt reminder

S850 Additional Export tank filling

S853 Language version, English

S876 Radio frequency 315 MHz

S896 Daytime driving lights

S925 Dispatch protection pack

Opublikowano (edytowane)
przeciez to wychodzi z 35k, za golasa przedliftowego, z 200k na budziku.

Ok 31 tyś, auto jest opłacone :)

Jesteś w stanie mi pokazać lepszą alternatywę za te pieniądze? :) Bo jeśli mówimy o tych wypasach na allegro to proponuje poczytać tematy niżej, przejechać się zobaczyć kilka takich perełek, a następnie zajrzeć na mobile.de i stwierdzić, że niemcy powinni jeździć do nas po auta, bo tanieją przy przejechaniu przez granicę :)

 

Ile Twoim zdaniem powinno mieć 9-letnie auto prawdziwego przebiegu (nie na liczniku)?

 

Nie pomyśl sobie, że bije do Ciebie, ale trochę już zwiedziłem w poszukiwaniu auta.

Najpierw chciałem E60, ale szybko zorientowałem się, że to auto nie na moją kieszeń, bo za dobry egzemplarz trzeba 40 tyś położyć. Doszedłem do wniosku, że zadowolę się e46 330, ale nie widziałem dobrego egzemplarza w manualu...

 

Moim wymogiem jest motor min 3 litry, nieco wolniejsze jednostki (e36 323, e39 535 automat) już miałem i nie chce się cofać, gdybym chciał auto do przemieszczania się z punktu A do B to nie było by to BMW.

Edytowane przez Cris91
Opublikowano
sugerowałem sie ceną z ogłoszenia + VAT + opłaty co wypisałeś, licz się z tym ze auto bez navi i z 2 z przodu na budziku to potem bedziesz miał problem sprzedać w Polskich realiach jesli nie zejdziesz z ceny. zresztą napisałem tez PW.
Opublikowano
sugerowałem sie ceną z ogłoszenia + VAT + opłaty co wypisałeś, licz się z tym ze auto bez navi i z 2 z przodu na budziku to potem bedziesz miał problem sprzedać w Polskich realiach jesli nie zejdziesz z ceny. zresztą napisałem tez PW.

Zakup na firmę. Wyposażenie - fakt, też mnie boli :/ Ale nie widzę żadnych alternatyw, a auto bym chciał z 5 lat potrzymać, robię ok 10 tyś rocznie, więc dużo przebiegu nie przybędzie :)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.