Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam Panów ponownie!

Nie wiem czy pamiętacie ,ale juz kiedyś zagadnąlem Was w podobny sposób.

Wtedy problem był z wiatrakiem klimatyzacji(się okazało że stanął!),a wtedy nie ma wystarczającego chłodzenia i klima ma za wysokie ciśnienie i dziwnie warczy....Wymieniłem wiatrak na nowy i git!!!

A teraz po 2.5 miecha znowu coś wydaje mi ten dźwięk!!!?Niestety a może stety, wiatrak działa! Co to może być?Dodam jeszcze że dźwięk ten pojawia się nieregularnie i nigdy nie wiadomo na jak długo!

Raz podczas jazdy, innym rtazem dopiero jak wyłącze silnik(nie dziwne?)

Potrafi byc tak że jednego dnia buczy niemal za każdym razem jak wyłącze silnik(a długość buczenia uzależniona jest od długości poprzedzającej go jazdy)

Naczytałem się juz na forum o klimach ,ale nie trafiłem podobnej przypadłości....chyba że to nie klima?

Pomóżcie coś! :modlitwa:

Opublikowano
Sprawdź czy po zgaszeniu silnika nie okręca się wstecznie wewnętrzna część sprężarki klimy, czyli element ją napędzający. Oczywiście jeżeli problem ten występuje po jeździe na włączonej klimatyzacji.
Opublikowano

same optymistyczne wieści :(

a jak sprawdze że chodzi wstecz, to co wtedy?

co się psuje?

Opublikowano

napewno sprawdze jak radzisz!

tyle że ten dźwięk to nie terkotanie,tylko takie buczenie jak....by gdzieś za duże cisnienie było!hmm... jak TIR czasem przejedzie to słychać takie wibracje,coś w tym rodzaju...

Ale nakombinowałem :lol:

Opublikowano

pięknie to brzmi i strasznie zarazem, bo nie bardzo kumam co to takiego!

Czy byłbys tak łaskawy i objaśnil mi to trochę :|

Opublikowano

Pod kolektorem ssącym masz taki pojemnik w którym znajduje się membrama z odstojnikiem olejowym. Ma ona za zadanie utrzymywać stałe podcisnienie w szkrzyni korbowej, czyli doprowadzona do niego jest odma i zarazem odsącza w odstojniku skropliny oleju które powracają poprzez bagnet do misy olejowej.

Jeżeli chcesz dokładnie wiedzieć co to jes,t to rozbierz i mając w rękach przyglądnij się, gdyż w inny sposób nie potrafię opisać.

Opublikowano
Potrafi byc tak że jednego dnia buczy niemal za każdym razem jak wyłącze silnik

Paski nie mają z tym nic wspólnego, jeżeli chodzi Ci o osprzęt.

 

może to być membrama, zawór dodatkowego powietrza jeszcze przez chwilę pracujący lub nawet siłownik tempomatu o ile ma tę opcję.

Opublikowano

Witam,późno dziś z roboty wróciłem i nawet nie miałem kiedy spojżeć do auta.Dzisiaj przez cały dzień jazdy ze 2 razy mi buczało.

Co do tempomatu- nie mam

Opublikowano

pamietaj, ze w e39 po wyłączeniu auta zamykają sie rozne klapy od nawiewów, co powoduje takie lub podobne odgłosy. Byc moze to to? Byc moze krorys silniczek nie daje rady, etc

 

Druga sprawa to zawieszenie - masz touringa - z nivo czy bez? Moze z jakis powodow pompa od nivo szaleje?

 

tak kgybam, bo wszystko co mądre zostało juz wyzej napisane

pozdrawiam

t.

Opublikowano

dzięki Typson za chęć niesienia pomocy niedoświadczonym :oops:

ale nivo mam z tyłu i już wiem kiedy się pompuje, a warczy mi z przodu!!!

Byłem u mechanika i nie mam pojęcia co to może być, ja sie uwziąłem na klime bo jak mi sie wiatrak zrypał tp był taki sam dźwięk. Podjade jeszcze w parę miejsc i popytam

dzieki

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.