Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Ja wiem czy tak bardzo drogo, w końcu to bmw, więc na wejściu roboczo-godzina x1.5 :lol: wymiana uszczelki miski to trochę roboty jest, wymiana amorów mogłaby być tańsza, za jedno i drugie mógłby wycenić jakieś 30% mniej, ale za to świeca i sterownik tylko 100,- :wink: ogólnie np. we Wrocławiu też jest drogo.

 

To dość typowe elementy do uszczelniania, często jak ktoś myśli o sprzedaży to nie robi takich rzeczy i liczy, że nabywca tego nie zauważy, tak wychodzi później, trochę się nazbierało w Twoim przypadku.

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

Opublikowano

Dzięki Podniosles mnie na duchu. Zobaczymy jak będzie :)

Ogólnie ten mechanik się specjalizuje tylko w BMW . Jasne że mogłem taniej za płotem zrobić ale nawet z doświadczeń z prostym jak cep autem czasem miałem różne przejścia. Więc sam wybrałem żeby dołożyć jedyne co to ilość tych wycieków mnie trochę zdziwiła.

Opublikowano

Wymiana uszczelki miski olejowej w tym modelu to niewdzięczna robota i trzeba się nad tym !@#$%*! pół dnia ale cena też za to z kosmosu :shock:

 

Wymiana amorów też najs...

 

Skasowali Cię ostro.

E60 535xd+++ + 8hp70x


Individual project by mnichu

Opublikowano
Skoro tak piszesz, Jeśli możesz ( lub ktoś może) polecić dobrego i tańszego mechanika który ogarnia e60 w okolicach Myślenice-Kraków to bedę wdzięczny. Mam jeszcze wymianę oleju w skrzyni do zrobienia za niedługo razem z wymiana misy i wstępnie cena to 2.5k
  • 3 tygodnie później...
Opublikowano

Kurde Mańku chyba miales racje wyżej pisząc o termostacie... dalej mam ten błąd DPF, ostatnio też mi wyskoczyło increased emission.

Sprawdzałem pod 7 w ukrytym menu i mam na postoju 60-65 a podczas jazdy spada prawie do 50 , czy to za mało ? ma byc w okolicach 90

Mogę manualnie opalić DISem wypalanie dpf przy uszkodzonym termostacie ?

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Zdecydowanie za mało, powinny być okolice 95 stopni, wtedy jest wszystko ok. Jeżeli chodzi o wypalanie dpf to wystarczy ponad 70, ale oczywiście to też nie jest właściwe dla silnika. Trudno powiedzieć czy zwlekanie 1000km (info na pw) wyrządzi większe szkody jeżeli chodzi o dpf, odpowiedź może brzmieć i tak i nie. Z każdym kolejnym km bez wypalania zatyka się coraz bardziej i może być problem z jego "ożywieniem". Nie przejdzie procedura wypalania w dis czy ista (w inpa nie ma takiej możliwości w ogóle). Musisz ogarnąć temperaturę, pousuwać błędy w dde i dopiero uruchomić procedurę.

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.