Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Przyszedł czas na wymianę płynu chłodzącego.

Mam problem ze spuszczaniem całości z układu który zawiera bodajże 12l. Spuściłem ok 6l i wygląda że na tym koniec. Da się spuścić całość?

Wydaje mi się że spuszczam tylko to co jest w chłodnicy a blok jest odcięty przez termostat.

 

Jak wygląda później odpowietrzanie? Wystarczy sama procedura z ustawieniem pokręteł klimy na max grzanie, min nawiew i gaz w podłogę na 10 sek?

Opublikowano
Jeżeli chodzi o spuszczenie płynu z bloku to korek znajduje się za lewym katalizatorem, dostęp paskudny i bez porządnych kluczy lepiej nie podchodzić :nienie: . Prawdziwy problem zaczyna się dopiero podczas wkręcania korka, jest on pod takim kątem iż nie da się go nakręcić żadnym sposobem jak tylko szczupłą ręką, trzeba też wykazać się ekwilibrystycznymi umiejętnościami :D. Mi zajęło to 4h :mad2: i bez pomocy chudego kolesia pewnie robił bym to do dzisiaj :cry2: . Także jak komuś nie chce się zdejmować kata to lepiej tego nie wykręcać, tylko wymienić płyn dwu, trzykrotnie w chłodnicy bo gra nie jest tego warta, lepiej dopłacić za płyn i się z tym nie mordować. Odpowietrzenie bezproblemowe wolno nalewać płyn a potem ogrzewanie na maxa aż zacznie wiać gorącym powietrzem z nawiewów.

"Gdyby Bóg popierał przedni napęd chodzilibyśmy na rękach"

Moja Szóstka :)

http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=136&t=290385#p2162628

Moja Jedynka :)

http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=112&t=298795

Opublikowano
Zgadza się, zrobiłem zdjęcie do góry nogami bo nie było innej możliwości. Odręcałeś srebrną płytę pod miską olejową żeby się tam dostać?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.