Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam

Dzisiaj rano zauważyłem że nie działa mi ogrzewanie tylnej szyby.Po powrocie do domu wziąłem się za rozwiązanie problemu.Sprawdziłem bezpiecznik ,okazało się że jest to bezpiecznik nr 80 w bagażniku po prawej stronie pod tapicerką koło prawego błotnika :duh: .Jak się okazało bezpiecznik cały,natomiast gdy włączam ogrzewanie szyby(ale tylko przy odpalonym samochodzie)z tej skrzynki co właśnie znajduje się ten bezpiecznik odchodzi odgłos jakby załączał się jakiś przekaźnik ,takie tyknięcie.Czy w środku w tej skrzynce znajdują się jakieś przekaźniki i czy ewentualnie mogę odłączyć wszystkie kable od niej żeby ją otworzyć ?

Proszę o porady i z góry dziękuje

Opublikowano (edytowane)
pasowałoby się wpiąć komputerem zamiast szukać samemu

 

Jasne może i tak z tym że teraz jestem za granicą i raz że taka usługa trochę tu kosztuje a dwa to że mam niemiłe doświadczenia z tutejszymi ,,mechanikami"

Edytowane przez jupik1
Opublikowano
pasowałoby się wpiąć komputerem zamiast szukać samemu

 

Jasne może i tak z tym że teraz jestem za granicą i raz że taka usługa trochę tu kosztuje a dwa to że mam niemiłe doświadczenia z tutejszymi ,,mechanikami"

Opublikowano
wiec nie powinieneś jeździć BMW, sorry.. wpięcie się do auta to podstawa przy tej marce. Chcesz zaoszczędzić? Sprzedaj BMW, kup Opla.

 

Nie sztuką jest z byle jaką pierdołą jeździć do serwisu na kompa,widzę że ty jesteś z tych co nawet z wymianą koła by pojechali do serwisu i się podłączyli pod komputer w celu adaptacji koła.

Nie możesz pomóc więc dziękuje za odpowiedź i nie drąż więcej tematu.

Czekam na inne podpowiedzi

Opublikowano
wiec nie powinieneś jeździć BMW, sorry.. wpięcie się do auta to podstawa przy tej marce. Chcesz zaoszczędzić? Sprzedaj BMW, kup Opla.

 

Nie sztuką jest z byle jaką pierdołą jeździć do serwisu na kompa,widzę że ty jesteś z tych co nawet z wymianą koła by pojechali do serwisu i się podłączyli pod komputer w celu adaptacji koła.

Nie możesz pomóc więc dziękuje za odpowiedź i nie drąż więcej tematu.

Czekam na inne podpowiedzi

 

Tak, jeżdżę BMW. Miałem wiele modeli z różnymi silnikami i wiedz jedno: podstawą jest podpięcie skaneru celem weryfikacji błędów.

Jeżeli komp nie powie w czym problem to następnym krokiem jest diagnosta z mózgiem, o którego bardzo ciężko i JA, jakbym nie miał miejsca, które serwisuje tylko BMW i pracujących w nim ludzi znających się na BMW to nie jeździłbym BMW ponieważ ktoś kto naprawia Ople, Skody, Fordy nigdy w życiu nie naprawi BMW.

Owszem, wymieni tarcze, klocki, wymieni olej... i nic poza tym.

 

... z tym kołem nie trafiłeś, po wymianie w odpowiedniej firmie wulkanizacyjnej sam kasuję "tyre puncture".

 

Powodzenia w "czekaniu na inne odpowiedzi".

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.